Gratis program der kan lave dwg til pdf ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 02-11-11 21:16

Findes der et gratis program der kan lave dwg til pdf ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Erik Olsen

Dato : 02-11-11 22:16

Brian Vestergaard wrote:
> Findes der et gratis program der kan lave dwg til pdf ?

Hvis du kan åbne dwg-filen i Autocad eller en reader, kan PDFCreator
klare opgaven.
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-11-11 23:47

Brian Vestergaard skrev den 02-11-2011:
> Findes der et gratis program der kan lave dwg til pdf ?

dwg to pdf "freeware", giver masser af hits, men jeg har ikke prøvet
dem.

DWG TrueView, kan måske med et PDF print program.
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/index?id=6703438&siteID=123112

DWGgateway er måske en mulighed, men kan vist kun klare indtil version
2007/2009

Hvis du åbner DWG filen i notepad kan du se hvilken version AutoCAd den
er genmt i, AC1014 = AutoCAD 14
http://www.cadforum.cz/cadforum_en/qaID.asp?tip=868

Hvis det kun er en midlertidig løsning, kan de fleste AutoCAD versioner
indstalleres som 30 dages trial.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]