Grækenland : gå bankerot forhelvede og kla~
Fra : Peter Heide

Dato : 01-11-11 15:05

http://politiken.dk/udland/ECE1437284/markedsanalytiker-graekenland-handler-ekstremt-uansvarligt/

Så skal der være folkeastemning om EUs redningsplan, for grækenland, der
lige er blevet forhandlet på plads. Det kræver besparelser og vil sikkert
blive stemt ned af den ufattelige luddovne ansvarsløse skyklapbærende græske
befolkning.

Skal ikke gøre mig klog på det rent finanstekniske ; men burde grækerne ikke
bare få lov at gå bankerot ; klare den selv, især når de tilsyneladene er
så skide utilfredse med den kæmpe hjælp de modtager ?

Grækerne tager virkelig røven på europa.

Fra : /john

Dato : 01-11-11 15:37

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> burde grækerne ikke bare få lov at gå bankerot

Jow!

Døde grækere fik 60 mia. i pension:
http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2592764.ece

/john

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-11-11 15:58

On 2011-11-01 15:37, /john wrote:

> Jow!
>
> Døde grækere fik 60 mia. i pension:
> http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2592764.ece

Hvordan skulle grækerne kunne leve med stram finanspolitik i mindst 10
år - det virker komplet urealistisk

Men folkene skulle vel nødig få færten af at også det store EU
multi-kulti "fredsprojekt" også er et fata-morgana

Mvh
Martin

Fra : Peter Heide

Dato : 01-11-11 18:46

"/john" <nn@ok> skrev i meddelelsen

> Jow!
>
> Døde grækere fik 60 mia. i pension:
> http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2592764.ece

Simpelthen ufatteligt hvordan det land ikke haft styr på noget som helst
andet end at snyde, bedrage og lade sig fedt betale. Ingen sympati for
Grækenland hér fra. De er stinkende forkælet og mener det tyskernes skyld
det hele.

Grækenland ! Fuck Yeah !

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 08:09

On Tue, 1 Nov 2011 18:45:45 +0100, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

> [...]
>andet end at snyde, bedrage og lade sig fedt betale. Ingen sympati for
>Grækenland hér fra. De er stinkende forkælet og mener det tyskernes skyld

Merkel må kræve af grækerne "Penge på bordet for gæld eller stop for
alle EU-fordele"
Ingen forstår andre løsninger end det
Pantsæt Partenonemplet og ferieøer

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 21:55

On Tue, 1 Nov 2011 15:37:07 +0100, "/john" <nn@ok> wrote:

>Jow!
>
>Døde grækere fik 60 mia. i pension:
>http://epn.dk/tema/gaeldskrise/article2592764.ece
>
>/john

I stedet lader grækernes regeringschef dem få en folkeafstemning om de
vil have gæld ophævet

Og måske siger flertallet nej, fordi de skal sættes under
administration

Mon det forsinker bankerot et par dage, hvis nej ?

Hvorfor lukker EU ikke grænserne for import af det, som der ikke er
lagt forudbetaling for? Plejer man ikke det med dårlige betalere? Er
tyskerne liderlige efter at få varer afsat uden betaling - dvs gøre
små kreditål til store kreditål??

Samtidig har vor regering fyret de 5 "eksport-ambasadører" som Løkke
havde ansat, bl.a. Ritt vedr Kina.

Alle ambasader skal fremme eksport -
-og kun varers priser afgør eksport.

Overgår vi grækerne i meningsløs paradepolitik ? ?

Fra : Ivannof

Dato : 02-11-11 10:11

On 1 Nov., 15:57, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Men folkene skulle vel nødig få færten af at også det store EU
> multi-kulti "fredsprojekt" også er et fata-morgana

Når der bliver sagt "Grækenland" er der ingen grækere, der føler sig
truffet. For Grækenland er ikke noget land. Det er bare et sted hvor
der er mange mennesker, der ved hvad der er godt for dem selv. Og kun
sig selv.

Hilsen Ivan

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 02-11-11 14:50

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de tilsyneladene er så skide utilfredse med den kæmpe hjælp de
> modtager ?
> Grækerne tager virkelig røven på europa.

Ja de burde skamme sig. Det er til at bække sig over deres holdning.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Hanzen

Dato : 02-11-11 15:18

>"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

>"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

>Ja de burde skamme sig. Det er til at bække sig over deres holdning.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1650202.ece

-- --
hilzen
Hanzen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-11-11 17:44

On Wed, 2 Nov 2011 15:18:29 +0100, "Hanzen" <hanzen@mailmeej.dk>
wrote:

> [...]
En klog statsminister i Athen sir til politiet

"Alle der skaffer eksport skal I forkæle
Dem der importerer er i hårde ved"

Ludere der spreder ben for udlændinge bør gives TV-priser og
tiltalefrafald når de bryder loven
Folk må fatte at vi har brugt for meget og nu skal det TJENES IND

Papandreo håner Merkel ved at lade dem stemme anti EU og når fallit
som EU-udsmidt vil de sulte og må gå til Tyrkiet, arvefjenden, for at
få lidt mad og nogen til at analbolle græske overklasseteenagere så
landet kan få valuta

Gæld skal væk
Når de har solgt kusser så sælg templer og ferieøer

Fra : Ivannof

Dato : 03-11-11 05:51

On 1 Nov., 15:04, "Peter Heide" <sal...@vip.dk> wrote:
> [...]
> så skide utilfredse med den kæmpe hjælp de modtager ?
>
> Grækerne tager virkelig røven på europa.

Grækerne vil gerne have det på deres egen måde og det synes jeg de
skal have lov til. Ind med drakmer og ud af eurosamarbejdet.

Jeg synes det er ok at grækerne ikke vil rette sig efter andres regler
og er et stolt og selvstændig folk (eller måske bare enkeltpersoner).
Måske har de indset at enten bliver de underlagt EU eller også må de
have hals- håndsret over deres økonomi igen. Det er de 2 muligheder
alle EU-lande har, måske med undtagelse af Tyskland, som i sidste ende
er villige til at tage det økonomiske ansvar for os alle og måske også
har muligheden. Vi andre har muligheden for at gøre statsgrænser til
kommunegrænser eller igen være selvstændige nationer.

Og det er vel dybest set hvad den politiske situation drejer sig om i
europa lige nu! Europas Forenede Stater eller selvstændige nationer?

Hilsen Ivan