Ændringer Farvandsvæsnet
Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 01-11-11 21:40

I forbindelse med dannelsen af den nye regering den 3. oktober 2011 blev det
besluttet at fordele Farvandsvæsenets opgaver på fire ministerområder.
Opgaverne bliver fortsat løst, så for dig er den eneste forskel, at du kan
finde produkterne i andre myndigheder.

http://frv.dk/Om_os/Kontakt/Pages/FordelingOpgaver.aspx

Så sker der da lidt her i gruppen

Mvh
Torben

Fra : Finn Borch

Dato : 01-11-11 15:12

On 1 Nov., 21:39, "Torben Skovgaard Bach" <tsb...@FJERNnyka.dk> wrote:
> [...]
> besluttet at fordele Farvandsvæsenets opgaver på fire ministerområder.
> Opgaverne bliver fortsat løst, så for dig er den eneste forskel, at du kan

Så har vi vist fået det grundigt at vide. Så meget behøver der ikke at
ske i gruppen

M.v.h.
Finn B. A.

Fra : Torben Bach

Dato : 04-11-11 20:53

"Finn Borch" <finnband@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Torben

Så har vi vist fået det grundigt at vide. Så meget behøver der ikke at

Jamen jeg takker da bare for et svar fra én, der har en krystalkugle og
dermed ikke ved, at andre kan have visse problemer med at nyhedsgrupperne
fungerer.

Mit problem, som jo nok også har været det samme for en del andre, fremgår
af diverse her i gruppen

Ha´ en god weekend.

Mvh
Torben

Fra : Ole Pagh

Dato : 03-11-11 05:16

Efter mange tanker skrev Torben Skovgaard Bach:

> Så sker der da lidt her i gruppen

OT: Det sker faktisk noget i gruppen, men det kan være at din ISP ikke
opdaterer denne gruppe. Det er sket for mig, men jeg har ikke gjort dem
opmærksom på det endnu.
- Jeg kan se i headeren at vi har samme 'organisation' (hvad det så end
betyder), nemlig "Galnet.dk" (jeg er tilsluttet via CanalDigital) og
der er denne gruppe tilsyneladende ikke opdateret efter ca. 1/10, dvs.
nyere indlæg ses ikke. Nogle af de andre grupper opdaterer fint.

Jeg har så bare skiftet ovet til "sunsite.dk" og det fungerer fint.
Man kan registrere sig her: http://dotsrc.org/usenet/

--
/ Ole

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 03-11-11 01:46

Eller:

https://groups.google.com/group/dk.fritid.sejlads

eller:

Outlook Express

Google ser ud til at være den hurtigste med opdateringer.
Når man bruger den har man derfor muligheder for at give hurtige svar.

Mvh/Harding

Fra : Torben Bach

Dato : 04-11-11 16:53

Hej Ole
Tak for meldingen.
Min netforbindelse er også hos Canal Digital - i dag - her til eftermiddag,
har jeg pludseligt fået opdateret nyhedsgrupperne, som ellers så ud til at
stå stille, og det gjorde de så ikke - blot til info.
Før i tiden brugte jeg såvel Sunsite som den førnævnte, men fravalgte
Sunsite på et tidspunkt.
Nu vil jeg være opmærksom på evt. stilstand fremover, og så klage til Canal
Digital, der jo må være årsagen til den manglende opdatering siden ca. 1.
oktober.

Godt at se, at der er liv i gruppen.

God weekend til alle

Mvh
Torben

Fra : Ole Pagh

Dato : 04-11-11 17:56

Torben Bach kom med denne ide:
> [...]
> har jeg pludseligt fået opdateret nyhedsgrupperne, som ellers så ud til at
> stå stille, og det gjorde de så ikke - blot til info.

Velbekomme, Torben.

Nu er min konto hos news.cdnet.dk sørme' også opdateret i denne gruppe,
så enten har en eller anden øffet dem i øret at der er problemer eller
en fra CanalDigital læser også med her...

--
/ Ole

Fra : Torben Bach

Dato : 04-11-11 20:47

> [...]
> enten har en eller anden øffet dem i øret at der er problemer eller en fra

Hej Ole
Nå, men dit input har medført, at jeg nu sideløbende igen kører med Sunsite.
Jeg troede jo, at det hele bare var gået i stå, men som man sagde i gamle
dage "man skal ikke tro, man skal vide .."
Tak for øjenåbneren.

Mvh
Torben