iTunes er død - æret være dets mi
Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-11-11 16:36

Det var su da dejligt. iTunes har vendt stængerne i vejret på min
maskine. Det er umindelige tider jeg har brugt det aktivt, men det
popper jo op i alle mulige og umulige sammenhænge, senest da jeg lige
skulle prøve Spotify.

Nu er der jo konstand flinke og velmenende mennesker i denne gruppe der
fortæller mig hvordan jeg kan gøre tingene snildt i iTunes og jeg
skylder da d'herrer at prøve det af.

Når jeg nu klikker på ikonen i docken, kommer der en dejlmeddelelse:

"Arkivet "iTunes Library.itl" kan ikke læses fordi det er oprettet i en
senere version af iTunes. Vil du hente iTunes nu"?

Det har jeg gjort to gange nu, men fejlen er der stadig.

Tør man virkelig tro på at man er sluppet af med det skidt?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-11-11 16:42

Den 01/11/11 16.36, Kurt Hansen skrev:
> Det var su da dejligt. iTunes har vendt stængerne i vejret på min
> maskine.
>
> Tør man virkelig tro på at man er sluppet af med det skidt?

Giv mig styrke... du piller mere end hvad godt er !!

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-11-11 16:55

Den 01/11/11 16.42, Henry Lerche Madsen skrev:

> Giv mig styrke... du piller mere end hvad godt er !!

Jeg har netop /ikke/ pillet ved noget. Jeg ved godt at det er
blondinerne standardsvar til SysAdm, men det passer altså!!!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-11-11 17:20

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> writes:

> "Arkivet "iTunes Library.itl" kan ikke læses fordi det er oprettet i
> en senere version af iTunes. Vil du hente iTunes nu"?

Checket Softwareopdatering?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-11-11 19:21

Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid> wrote:

> [...]
>
> Det har jeg gjort to gange nu, men fejlen er der stadig.
>
> Tør man virkelig tro på at man er sluppet af med det skidt?

kør software update ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 01-11-11 22:00

> kør software update ...
>
> /thomas

Eller afspil gennem Spotify-dimsen
--
Steen

Fra : Øyvind Rise

Dato : 01-11-11 21:09

> [...]

> Det har jeg gjort to gange nu, men fejlen er der stadig.
>
> Tør man virkelig tro på at man er sluppet af med det skidt?

Om du ikke finner filen "iTunes Library.itl" i din egen backup, så se om
iTunes kan ha tatt vare på en forholdsvis ny kopi:

<http://www.askdavetaylor.com/fixing_itunes_libraryitl_cannot_be_read_ne
wer_version_of_itunes.html>

--
Øyvind Rise

Fra : Øyvind Rise

Dato : 01-11-11 21:38

Øyvind Rise <oyvind.rise@bio.uio.no> wrote:

> Om du ikke finner filen "iTunes Library.itl" i din egen backup, så se om
> iTunes kan ha tatt vare på en forholdsvis ny kopi:

> [...]

Alternativt gjennomgået på film :

<http://www.youtube.com/watch?v=xXKZ2IBNsIA>

--
Øyvind Rise