iPhone 4 cover
Fra : Esben

Dato : 31-10-11 12:41

Min veninde skal bruge et cover der beskytter hendes iPhone godt. SVJH
er iPhone ret fugtsensitiv?! I hvert fald skal den ikke kunne glide
henad noget - nærmere hage sig fast qua gummikvalitet. Og så må det
gerne se lidt pænt ud. Hun er ikke materialistisk anlagt men har penge
til hvad hun nu vil ha'.

Ved det er en jungle, men bare et par tip i den rigtige renting?!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Pico

Dato : 31-10-11 17:28

Den 31-10-2011 12:40, Esben skrev:
> [...]
> til hvad hun nu vil ha'.
>
> Ved det er en jungle, men bare et par tip i den rigtige renting?!

Jeg har lige i dag købt et til min iPhone4S, det er bare at gå ind til
mobil telefonforhandlerne og se på deres udvalg, jeg købte hos Telia
fordi de havde en model der passede mig.

--
MVH
Pico

Fra : Esben

Dato : 31-10-11 18:12

Pico <Selvestemig@hotmail.com> wrote:

> Jeg har lige i dag købt et til min iPhone4S, det er bare at gå ind til
> mobil telefonforhandlerne og se på deres udvalg, jeg købte hos Telia
> fordi de havde en model der passede mig.

Ja, det har jeg jo tænkt. De bedste ting ligger bare ikke altid i en
butik. Og der er problemet med at rive tid ud i hendes og min kalender
samtidigt med åbningstider, men det måp vel kunne lade sig gøre, så kan
man jo også se og mærke det.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 11-11-11 15:06

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
> til hvad hun nu vil ha'.
>
> Ved det er en jungle, men bare et par tip i den rigtige renting?!

iLounge er din ven:

<http://www.ilounge.com/index.php/reviews/entry/switcheasy-trim-for-ipho
ne-4/>

er bestilt hos kinapriser.dk, der vist er de eneste herhjemme der
forhandler det.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad