CrackPod?
Fra : Esben

Dato : 31-10-11 12:30

Har en iPod Classic 120 GB - nogen der ved om man kan cracke
styresystemet på den og fx få L-R stereo kontrol ud af det?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-11-11 23:06

http://www.rockbox.org er nok det bedste bud...

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
tba@gen-v.net +++ATH

Fra : Esben

Dato : 02-11-11 14:50

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> http://www.rockbox.org er nok det bedste bud...

Tak - den havde jeg ikke hørt om!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Esben

Dato : 02-11-11 15:21

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Tak - den havde jeg ikke hørt om!

Er dog i tvivl om min 120 GB er at regne som 5,5 gen eller 6G?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-11-11 22:29

> Er dog i tvivl om min 120 GB er at regne som 5,5 gen eller 6G?

Hmm, spørg på deres forum. iPod Classic er listet under "unusable" på
forsiden af rockbox.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 03-11-11 00:35

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> writes:

> Hmm, spørg på deres forum. iPod Classic er listet under "unusable" på
> forsiden af rockbox.

Efter at Apple begyndte at digitalt signere deres firmware, er de der
alternative projekter lagt døde alle sammen.

Bortset fra det, hvad er L-R stereokontrol?

Fra : Esben

Dato : 03-11-11 11:52

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111103 <nospam0002+20111103@gmail.com> wrote:

> Efter at Apple begyndte at digitalt signere deres firmware, er de der
> alternative projekter lagt døde alle sammen.
>
> Bortset fra det, hvad er L-R stereokontrol?

Pan(orering)

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad