2 af 3 jomfruer på en redningsbåd spiser d~
Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 12:24

2 af 3 jomfruer på en redningsbåd spiser den svageste hvis ellers alle
vil dø før skibet når frem

Derfor var Mao klog og indførte etbarnspolitik (som Japan havde
indført frivilligt i 1950

Uden Mao-kløgt får vi Somali-kriminalitet

"Lær din Søn at arbejde, ellers lærer du ham at stjæle. "Ordsprog
USA er lorted at elske demokrati og palæer så højt at de vil have
fattige landes befolkningseksplosion forværret for at de kan dominere

Fogh bør belære USA og vi bør ophæve muslimsk enpersonENstemme

Demokrati bør ikke være en hellig ko

Det er for svær en udfordring at vi kan fordoble dansk folketal og få
job til alle - de vil lære at stjæle

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 12:57

Den 31-10-2011 12:24, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Demokrati bør ikke være en hellig ko
>
> Det er for svær en udfordring at vi kan fordoble dansk folketal og få

Der er noget potentielt farligt, hvis der pludseligt om nogle
få år bliver mangel på kvinder i Kina. Mænd, der ikke får sex,
er svære at styre indenfor samfundets rammer. Og hvis det nu
bliver i størrelsesorden 100 - 200 - 300 millioner mennesker.
Uha.

Se bare Nietzsche og Hitler, som vist hører til de kendteste
blandt de sexderiverede.

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 14:12

Den 31-10-2011 12:57, Vidal skrev:

> de sexderiverede.

Hehe, sex- *depriverede* .

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 14:19

On Mon, 31 Oct 2011 14:11:47 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Hehe, sex- *depriverede* .

De allerfleste kinesiske fattige mænd er nok sexdepriverede MEN LETTE
AT STYRE
og om der kom en milliard ekstra af dem, ville DKikke blive berørt af
det

Hvis en af en snes generaler blev sær, så tror jeg at de 19 nok ku
styre ham

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 14:16

On Mon, 31 Oct 2011 12:57:16 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Uha.
>
>Se bare Nietzsche og Hitler, som vist hører til de kendteste

Antag at for fattige kinesere er der ikke længere ti kvinder pr ti
mænd men kun 8

Der vil ikke gøre dem sexdepriverede og da de ikke har magt som
Hitler, sker ingen skade

Nietzsche gjorde ingen skade på nogen ved at han nok var lidt
sexsulten og Hitler havde et harem af skønheder bl.a. von Braun
modellen

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 14:29

Den 31-10-2011 14:16, Bo Warming skrev:

> Antag at for fattige kinesere er der ikke længere ti kvinder pr ti
> mænd men kun 8

Det bliver mange mænd i byer som Beijing eller Shanghai.

> Der vil ikke gøre dem sexdepriverede og da de ikke har magt som
> Hitler, sker ingen skade

Næ, men når de kommer til at udgøre en flok, kan de blive
farlige.

> Nietzsche gjorde ingen skade på nogen ved at han nok var lidt
> sexsulten

Jo, der kom mange sære tanker ud af det.

> og Hitler havde et harem af skønheder bl.a. von Braun
> modellen

Ja, efter han kom til magten.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 13:34

On Mon, 31 Oct 2011 14:28:46 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det bliver mange mænd i byer som Beijing eller Shanghai.

>Næ, men når de kommer til at udgøre en flok, kan de blive
>farlige.

>Jo, der kom mange sære tanker ud af det.
HURRA FOR SÆRE TANKER - altid

>Ja, efter han kom til magten.
Han havde nært kæresteri også før

Fra : Vidal

Dato : 01-11-11 13:36

Den 01-11-2011 13:33, Bo Warming skrev:

> Han havde nært kæresteri også før

Var det noget med en kusine?

Fra : Bo Warming

Dato : 01-11-11 16:10

On Tue, 01 Nov 2011 13:35:57 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Var det noget med en kusine?

Jo, hun klæbede til ham og begik selvmord

Har du en forklaring om generelt kvindeunderskud i Bayern som årsag?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 14:34

> [...]
>Uha.
>
>Se bare Nietzsche og Hitler, som vist hører til de kendteste

End ikke de to var så sexdepriverede at det havde politisk betydning

At begrænse pige/drengebørn er bagatel eller finesse

Et-barnspolitik kan ramme begge køn i samme grad eller kun piger eller
kun drenge eller især eet køn

Hvis Kina ønskede drastisk fald i folketal burde de kun tillade
drengebørn for kvinder kan jo kun få nyt barn hver 9måned

Men det er en bagatel de ikke går meget op i og at det er svært at få
en kone er man såmænd så vant til

Livsstil i et oplyst konfuxiansk folk vil ikke ændres og det rager
ikke os

Fra : Vidal

Dato : 31-10-11 15:38

Den 31-10-2011 14:34, Bo Warming skrev:
> [...]
> en kone er man såmænd så vant til
>
> Livsstil i et oplyst konfuxiansk folk vil ikke ændres og det rager

Tænk på hvad der ind imellem sker i den katolske kirke.
Det demonstrerer jo også, hvad der kan ske, når mænd ikke
kan få kvinder.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:23

On Mon, 31 Oct 2011 15:37:41 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Tænk på hvad der ind imellem sker i den katolske kirke.
>Det demonstrerer jo også, hvad der kan ske, når mænd ikke
>kan få kvinder.

at der er færre munde at mætte er vigtigt

Om der pr 10 kinamand er er 8 eller 9 kvinde betyder intet og
pædofili har ku vi

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:40

>Tænk på hvad der ind imellem sker i den katolske kirke.
>Det demonstrerer jo også, hvad der kan ske, når mænd ikke
>kan få kvinder.

Kvinder er født vindere

Da jeg fik drenge 2 gange var jeg knap så glad som da jeg fik en pige,
men førfødselsortering er en luksus som kun indere og kinesere bør
vælge hvis forældre er rige

Fra : J. Nielsen

Dato : 31-10-11 16:44

> [...]

>er svære at styre indenfor samfundets rammer. Og hvis det nu
>bliver i størrelsesorden 100 - 200 - 300 millioner mennesker.

Det er jo netop problemet i mellemøsten, hvor man mange steder
praktiserer flerkoneri. Flere koner til nogle = færre til andre. Når man
så samtidig forbyder prostitution, ja så har man opskriften på et
arabisk forår.
--

-JN-

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 20:24

On Mon, 31 Oct 2011 16:44:09 +0100, J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk>
wrote:

> [...]
>praktiserer flerkoneri. Flere koner til nogle = færre til andre. Når man
>så samtidig forbyder prostitution, ja så har man opskriften på et

Færre kvinder=færre fødsler = mindre sult

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 14:11

On Mon, 31 Oct 2011 12:24:22 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Demokrati bør ikke være en hellig ko
>
>Det er for svær en udfordring at vi kan fordoble dansk folketal og få
--------------------
Se Palæ-Israel som en sag om overbefolkning
Fordi der er mere selvhjælp på Vestbredden bør vi stoppe al hjælp til
Gaza

Gaza er billede på skadelig overbefolkning og Israel har ingen skyld -
det har vi heller ikke.

Det gamle danske ordsprog "Lærer du ikke din søn at arbelde, gør du
ham kriminel" passer på al hjælp til palæer.
Så Friis bør finde få gode lande at hjælpe - i stil med Pind men måske
endnu rigere

At hjælpe de lud-fattige er at gøre skade, for de når aldrig op på
break-even balance