"Kunne ikke hente pakkefiler"?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-10-11 09:44

Har prøvet nogle dage at hente Wammu, men får hele tiden denne
meddelse:

"Kunne ikke hente pakkefiler"

Jeg kører med Ubuntu 10 etellerandet.

Passer de 2 ting ikke sammen?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 31-10-11 16:04

On 31-10-2011 09:43, Hans Paulin (6310) wrote:

> Jeg kører med Ubuntu 10 etellerandet.

System -> Om Ububtu

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://produceret-i.dk/ - Køb danske produkter

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-11-11 00:35

Følgende er skrevet af Karl Erik Christensen:
> System -> Om Ububtu

Havde ikke computeren ved hånden.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jesper Lund

Dato : 31-10-11 21:06

Hans Paulin (6310) wrote:

> Har prøvet nogle dage at hente Wammu, men får hele tiden denne meddelse:
>
> "Kunne ikke hente pakkefiler"
>
> Jeg kører med Ubuntu 10 etellerandet.
>
> Passer de 2 ting ikke sammen?

Jeg har et par gange oplevet at der mangler pakker på det danske mirror,
og så får man denne fejl. Det dovne workaround i mit tilfælde har været
at skifte til et andet mirror (repository) i "software kilder".

--
Jesper Lund

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-11-11 00:35

Jesper Lund tastede følgende:
> Det dovne workaround i mit tilfælde har været
> at skifte til et andet mirror (repository) i "software kilder".

Ok tak.

Tit er det osse updates der fejler.

Hans
www.zofiaoghans.dk