99%
Fra : Bo Warning

Dato : 30-10-11 13:48

Aktivister på Rådhuspladsen (?!?!)! Hvis I er så utilfredse med Finansverdenen
(Gud bedre det), skulle I så ikke stille jer og fryse foran Børsen, eller
Hellerup Havn eller foran en hvilken som helst smart ejendomsmægler i en
firehjulstrækker (På gule plader?), der har skruet boblen i vejret, sammen med
alle de Jyske Bank medarbejdere, der har bevilget fattige studerende flexlån på
flere millioner(!!!!)!! Det er næppe teknisk forvaltning, der er skyld i misæren
(og dog?) Næ, I aktivister står der kun for at få fisse og gratis kringle.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-11 14:03

On 2011-10-30 13:47, Bo Warning wrote:
> [...]
> næppe teknisk forvaltning, der er skyld i misæren (og dog?) Næ, I
> aktivister står der kun for at få fisse og gratis kringle.

Er du der så osse ??

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 14:14

On Sun, 30 Oct 2011 14:02:33 +0100, Martin Larsen
mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er du der så osse ??

Har man travlt kommer man på Rådhuspladsen hvor fx mine venner hældte
svinegylle hvor muslimer sku kysse fliserne

Det var god PR

Men firma-demo er livet for kort til

Hvor gir demo fisse?

Hvordan undgås at vise pik?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:18

> Er du der så osse ??

Nej, Ludvig Nielsen er der ikke. Han sidder og spiller idiot på Usenet bag
en computerskærm i stedet for.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 14:42

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er du der så osse ??

Trådstarten er ikke fra mig Bo Warming man fra en falskner
bowarminginvalid - øv

Det overså jeg ved første besvarelse øv

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:04

"Bo Warning" <bow@bow.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> millioner(!!!!)!! Det er næppe teknisk forvaltning, der er skyld i
> misæren (og dog?) Næ, I aktivister står der kun for at få fisse og

Nøj, du er vel nok dyyyygtig, Ludvig Nielsen. Det er ellers et stykke tid
siden at du har haft gang i trolleriet, men nu er du altså tilbage fit for
fight og i fuld gang med at misbruge andre debattørers navne/ID, ligesom du
plejer at gøre det. Og jo, jeg har skam opdaget at du staver Warming som
Warning men det falske navn tæller stadig som et misbrug.

Fra : Kert Rats

Dato : 30-10-11 14:09

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:hXbrq.3296$M61.461@newsfe09.ams2...
> [...]
> du plejer at gøre det. Og jo, jeg har skam opdaget at du staver Warming
> som Warning men det falske navn tæller stadig som et misbrug.

Jeg ser gerne, at du ikke besvarer indlæg a la ovenstående fra Bo Warning.
Så hold lige op med det, du.

Allervenligst

Kert Rats

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:20

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg ser gerne, at du ikke besvarer indlæg a la ovenstående fra Bo
> Warning. Så hold lige op med det, du.

Så du mener misbruget er i orden, Stefanowitz ? Bare vent til det bliver
dig han kaster sin kærlighed over.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 15:18

On Sun, 30 Oct 2011 14:19:49 +0100, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

>Så du mener misbruget er i orden, Stefanowitz ? Bare vent til det bliver
>dig han kaster sin kærlighed over.

Stor tak til Kim Larsen for at skamme falskneren ud
Gid det måtte hjælpe

Du er selvfølgelig ikke i slægt med sangeren Kim Larsen

Men kommer du til bogmesse i Forum Næste uge kan du høre om da
sangeren i 1970 fik gonore på Thylejren og skammede sig og ikke ville
stå ved det - er det ikke i sær modstrid med hans hippie-fremtoning
som en der står ved sandheden?

Fra : P.N.

Dato : 30-10-11 14:49

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg ser gerne, at du ikke besvarer indlæg a la ovenstående fra Bo Warning.
> Så hold lige op med det, du.

Ville det ikke være konstruktivt hvis du killfilede den homohadende
mangemillionær Kim Larsen. Jeg mener mandens indlæg er IMHO enerverende
læsning.Kom ud hullet, få en på opleveren og Kim skriv om det, overrask os
skriv om noget der er positivt til en afveksling.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 19:11

On Sun, 30 Oct 2011 14:49:04 +0100, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

> [...]
>læsning.Kom ud hullet, få en på opleveren og Kim skriv om det, overrask os
>skriv om noget der er positivt til en afveksling.

At killfiltre er at sætte sin hjerne ud af kraft - en falliterklæring

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 15:11

On Sun, 30 Oct 2011 14:08:39 +0100, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>i en meddelelse news:hXbrq.3296$M61.461@newsfe09.ams2...

>Jeg ser gerne, at du ikke besvarer indlæg a la ovenstående fra Bo Warning.

Enig. Hvilken fornøjelse kan man få ud af sådant falskneri?

Mon dette er forklaringen

   Øvede løgnere siger heller ikke sandheden, når de slet ikke
behøver at lyve - blot for træningens skyld.      Harold Pinter