Thor Möger erklærer krig mod mutinasserne
Fra : P.N.

Dato : 30-10-11 07:52

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 08:25

On Sun, 30 Oct 2011 07:51:42 +0100, P.N. wrote:

> http://www.bt.dk/politik/thor-moeger-erklaerer-krig-mod-mcdonalds-og-nestle
>
> Dem kan vi godt undvære.

Du aner vist ikke hvor mange varer Nestlé laver. Der vil blive mange tomme
hylder i supermarkederne.

Desuden er artiklen ret morsom.

citat:

"Regeringen vil tvinge multinationale selskaber til at betale skat i
Danmark og udstille dem, der ikke gør det".

Hvordan kan der være nogen internationale selskaber at udstille, når ALLE
skal tvinges til at betale skat.?

Fra : Lyrik

Dato : 30-10-11 08:48

Den 30/10/11 08.25, Steen A. Thomsen skrev:

> [...]
>
> "Regeringen vil tvinge multinationale selskaber til at betale skat i
> Danmark og udstille dem, der ikke gør det".
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Synes du ikke at det er på tide? Nu har de i hele mit lange liv aldrig
betalt skat.
De siger at de ikke betaler fordi de har tabt penge på Premier Is!

I 30 år?

Jens

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 10:10

On Sun, 30 Oct 2011 08:47:44 +0100, Lyrik wrote:

> [...]
> betalt skat.
> De siger at de ikke betaler fordi de har tabt penge på Premier Is!

Jeg formoder at de har overholdt gældende lovgivning på området.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 10:28

On Sun, 30 Oct 2011 08:47:44 +0100, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

> [...]
>betalt skat.
>De siger at de ikke betaler fordi de har tabt penge på Premier Is!

Vi skal være glade for at firmaerne skaber job her og de beskattes jo
Der er ikke noget vi kan undvære - lad forbrugerne afgøre det

Fra : P.N.

Dato : 30-10-11 09:08

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du aner vist ikke hvor mange varer Nestlé laver. Der vil blive mange tomme
> hylder i supermarkederne.

Du må jo være totalt idiot hvis du tror at Nestle vil stoppe med at sælge
noget som helst i DK og BTW der er masser af konkurrenter der vil have deres
varer sat ind på hylderne, der hvor for Nestle s varer stod.

> [...]
> Danmark og udstille dem, der ikke gør det".
>
> Hvordan kan der være nogen internationale selskaber at udstille, når ALLE

Jamen du fatter jo ikke noget somhelst. Så hvorfor prøve at forklare det.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 10:09

On Sun, 30 Oct 2011 09:07:53 +0100, P.N. wrote:

> Du må jo være totalt idiot hvis du tror at Nestle vil stoppe med at sælge
> noget som helst i DK og BTW der er masser af konkurrenter der vil have deres
> varer sat ind på hylderne, der hvor for Nestle s varer stod.

Nu var det ikke Nestlé jeg hentydede til, men DIn kommentar: "Dem kan vi
godt undvære".

For øvrigt. Hvis der var andre (og billigere) alternativer til Nestlé's
produkter, så var de allerede på hylderne i dag.

Det kunne du så IKKE forklare. ))))

Fra : sluppermand

Dato : 30-10-11 18:12

On 30 Okt., 10:09, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Jeg formoder at de har overholdt gældende lovgivning på området.

Man har sat en uerfaren knægt til at styre landets skatteindtægter;
havde du forventet nogen form for fornuft fra den kant?

/Kent.

Fra : Ivannof

Dato : 31-10-11 11:11

"P.N." skrev i meddelelsen news:j8is61$6c3$1@speranza.aioe.org...

http://www.bt.dk/politik/thor-moeger-erklaerer-krig-mod-mcdonalds-og-nestle

Dem kan vi godt undvære.
Jeg synes det er mere interessant at de mulitinationale firmaet har mange
ansatte og DE betaler skat.
Hvis de ikke er her, har de ingen ansatte og de skal så i stedet have
understøttelse.

Kan man se forskellen??

Hilsen Ivan