Stafetten: Oktober
Fra : Kert Rats

Dato : 30-10-11 11:10

Jeg prøver at genstarte stafetten, for den har ligget død lidt for længe,
synes jeg.

Emnet er oktober. Der er to dage tilbage i måneden, så vi kan lige nå at
nuppe et par stykker musik om denne måned.

Jeg lægger ud med en fin ting fra Evanescence, October
Lyt med på: http://www.youtube.com/watch?v=aPkqOBMm2-k

I øvrigt - mon gruppen har lavet et nummer med titlen "The Evanescence of
Effervescence"

Kom, mine damer og herrer, og lad os give denne efterårsmåned et par
musikstykker med på vejen, inden vi skifter til november.

Venligst

Kert Rats

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-11 11:18

Kert Rats <nat@hestedag.nu> wrote:

> [...]
>
> Kom, mine damer og herrer, og lad os give denne efterårsmåned et par
> musikstykker med på vejen, inden vi skifter til november.

fra "October Rust"

<http://www.youtube.com/watch?v=xD5No_JRrZw>

Type O Negative - Love You To Death

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-10-11 11:23

> [...]

> Kom, mine damer og herrer, og lad os give denne efterårsmåned et par
> musikstykker med på vejen, inden vi skifter til november.

og så denne:

Opeth-Forest Of October

<http://www.youtube.com/watch?v=942P4XdNXW4>

Fra : Carl Drud

Dato : 30-10-11 15:21

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> writes:

> Emnet er oktober. Der er to dage tilbage i måneden, så vi kan lige nå at
> nuppe et par stykker musik om denne måned.

U2 - October
http://www.youtube.com/watch?v=di946moJ1GE&

--
Carl

Fra : Max

Dato : 30-10-11 15:58

Hej Kert Rats

> Emnet er oktober. Der er to dage tilbage i måneden, så vi kan lige nå
> at nuppe et par stykker musik om denne måned.

Hvad med noget filmmusik, fra en film man kun gider se for
at betragte hovedpersonen.

Basil Poledouris - Hymn To Red October
http://www.youtube.com/watch?v=rPsL2WVhFCc

Max

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-10-11 16:10

On 30-10-2011 11:09, Kert Rats wrote:

> Emnet er oktober. Der er to dage tilbage i måneden, så vi kan lige nå at
> nuppe et par stykker musik om denne måned.

'The Kinks' med "Autumn Almanac":
http://www.youtube.com/watch?v=p_u0gn1I8xQ&feature=related

Ordet oktober indgår desværre ikke i teksten. :-|
Men nummeret er udgivet i oktober 1967 i England.
Nogle YouTube Videoer 'siger' den 12. og Wiki den 13. oktober.

Henning.

Fra : P. Petersen

Dato : 30-10-11 16:37

"Kert Rats" skrev i meddelelsen

[...]

I oktober har jeg fødselsdag.
D. 20. oktober døde min gamle mor.
D. 20. oktober 1977 døde 3 af gruppen Lynard Skynards medlemmer i et
flysytyrt. Bl. a.
bandets frontfigur Ronnie Van Zant.
Så jeg synes det er passende med en en lille sang til minde om min mor og
gutterne.
Tuesdays gone.
http://www.youtube.com/watch?v=iGPIg0j_fOY

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-10-11 17:49

[...]

Evanessence - October
http://www.youtube.com/watch?v=aPkqOBMm2-k

Mere oktober, hed med A-ha
http://www.youtube.com/watch?v=ORzDpmHJ8Yc

Og til sidst noget helt andet

Sjostakovich' Oktober her med Seattle Symphonie Orchestra
http://www.youtube.com/watch?v=b5nEEObk2QQ

Jan

Fra : Kert Rats

Dato : 31-10-11 19:47

"Jan Kronsell" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> **********
>
> Sjostakovich' Oktober her med Seattle Symphonie Orchestra

Med kun fire timer tilbage af oktober vil jeg give stafetten videre til Jan
Kronsell for et stykke flot, klassisk musik.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-11-11 00:16

> [...]

Med kun fire timer tilbage af oktober vil jeg give stafetten videre til Jan
Kronsell for et stykke flot, klassisk musik.

'

Jeg takker og vender tilbage, når det er blevet lidt mere november

Hilsen
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-11 18:54

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> Jeg prøver at genstarte stafetten, for den har ligget død lidt for længe,
> synes jeg.
>
> Emnet er oktober.

Efter september kommer oktober. "Wake me up when september ends" - Green
Day: http://www.youtube.com/watch?v=LqIndOEE00c

/Alex

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-10-11 07:10

> [...]
>
> Kom, mine damer og herrer, og lad os give denne efterårsmåned et par
> musikstykker med på vejen, inden vi skifter til november.

Den snyder lidt i forvejen, men kan vel gå an...
August October - Bee Gees

http://www.youtube.com/watch?v=tLvH0q9fexI

Men en dejlig melodi, er det da...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-11-11 00:31

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Emnet er oktober. Der er to dage tilbage i måneden, så vi kan lige nå at
> nuppe et par stykker musik om denne måned.

Så er der OKTOBER-FEST

http://www.youtube.com/watch?v=gZE6I2832-I

Hilsen Åge