Ole Testrup
Fra : Jørgen

Dato : 29-10-11 22:25

Jeg var i Det ny Teater i aften med fruen. Vi så Annie.
Ole Testrup havde en af de store roller.
Han sang. Og han sang knaldgodt. Det var en stor overraskelse for mig. Jeg
var vildt begejstret.
Jeg vil håbe, vi får ham at se i flere musicals af den slags.
Han er meget mere end den kværulerende viceværttype, som vi kender ham. Han
er til meget meget mere.
Tak for en meget underholdende aften.
Jørgen

Fra : Steen

Dato : 30-10-11 09:40

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Jeg vil håbe, vi får ham at se i flere musicals af den slags.
> Han er meget mere end den kværulerende viceværttype, som vi kender ham. Han

Skuespillere synger ofte ret godt, det er nok et led i uddannelsen.
Jeg blev engang blæst bagover af Troels Lyby som sanger i en
Gasolin-forestilling, han har en sangstemme lidt udover det sædvanlige
--
Steen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-11 12:04

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil håbe, vi får ham at se i flere musicals af den slags.
> Han er meget mere end den kværulerende viceværttype, som vi kender ham.

Tja, men det ligger vel i sagens natur... Skuespillere ved man jo aldrig
med, for de kan vise utrolige forskelle... Prøv bare at se, de mange
forskellige ansigter, som F.eks Poul Bundgaard har spillet... Ja endda
Direkte modsætninger, med få sekunders mellemrum, fra den rigtigt hyggelige
Bedstefar type på den ene side af glasdøren, til den rigtigt barske gangster
på den anden side....

Og jo, det er vist en del af uddannelsen, at beherske både krop og stemme,
en hel del bedre end gennemsnittet... Indrømmet, jeg er også selv, ret stor
fan af Ole Thestrup, hvis man kan kalde mig fan af noget...

M.V.H....Benny..