En kattekonkurence jeg har kørende, eller ~
Fra : Allan G

Dato : 29-10-11 20:37

Ja og det er lidt af en konkurence jeg har kørende, eller er det kattene ?

Her kan man skrive alt, ingen læser,

Når jeg vejer mine katte ca 1 gang om ugen, og nu er lille spot ved at have
samme vægt som Rocke,
Hehe ja jeg mener det er sjovt, eller lidt syndt for Rocke.
Hmm ja han har sin kamp, han er jo ejer af Spot, så dee.

Rocke vejer ca 7 kg her før vinter, og burde tage 1 kg på.
Spot er lille irreterrende killing på 6.9 kg og tager på. så stakkels Rocke.

Eller hvad mener i ? Er det som det skal værer ?

Mvh Allan