Svenne & Lotta - He's gor magic
Fra : Kent Hansen

Dato : 29-10-11 15:54

Hej,

Er der nogen her, der har en mp3 med sangen He's got magic med Svenne &
Lotta fra LP'en Letters ????......eller for den sags skyld hele Albummet ???

Har ledt overalt, men den findes bare ikke nogen steder

Kent

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-10-11 17:23

"Kent Hansen" <kentgucci@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ???
>
> Har ledt overalt, men den findes bare ikke nogen steder

kan det være fordi sangen i stedet er med med Hep Stars?

Nu fik jeg lige lyst til at høre noget mere med Svenne og Lotta:
www.youtube.com/watch?v=sWioytc1xPI

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-10-11 17:25

meddelelsen news:4eac2847$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nu fik jeg lige lyst til at høre noget mere med Svenne og Lotta:
> www.youtube.com/watch?v=sWioytc1xPI

Prøv at høre dem på prøjsisk. HAHA:
http://www.youtube.com/watch?v=WAByZxbqcf8

Hilsen Åge

Fra : Kent Hansen

Dato : 29-10-11 18:08

Ja, ja...men senere insdpillet:

http://www.discogs.com/Svenne-Lotta-Letters/release/2446101

meddelelse news:4eac2847$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-10-11 17:27

On 29-10-2011 16:53, Kent Hansen wrote:

> Er der nogen her, der har en mp3 med sangen He's got magic med Svenne&
> Lotta fra LP'en Letters ????......eller for den sags skyld hele Albummet ???

Dette websted hævder at have lp'en til salg:
http://www.musik4sale.dk/
Klik på VinylLP -> Rul ned og vælg side 3 -> Svenne og Lotte: Letters.

Kunstner: Svenne & Lotte
Titel : Letters
Udgivelsesår : 1976
Pris: 150 kr.
Katalog nr.: POLS 273
Pladeselskab (Land): Polar (S)
Kategori: Vinyl LP

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-10-11 11:55

"Kent Hansen" <kentgucci@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ???
>
> Har ledt overalt, men den findes bare ikke nogen steder

Jeg kan da se jeg har den, jeg ved ikke om det også gælder som MP3..
Men ifølge databaserne, skulle der endda være et ekstra eksemplar af
LP'en Letters...

Så hvad har størst interesse... ?

M.V.H....Benny..

Fra : Kent Hansen

Dato : 30-10-11 19:09

Mp3 eller andet digitalt format vil være at foretrække.....

/Kent

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-11-11 09:36

> Mp3 eller andet digitalt format vil være at foretrække.....
>
> /Kent
>
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

Skal se om jeg kan få det organiseret...

M.V.H....Benny..