God og forholdsvis billig mekaniker i Århu~
Fra : Nocebo

Dato : 29-10-11 06:43

Hej!

Er flyttet til Århus og skal have min suzuki SV650 serviceret og have
set på lidt hårde gear skift - men kender ikke lige til nogen gode
billige mc-mekaniker i Århus og omegn - kender i nogen???

Fra : Mr.Bean2

Dato : 29-10-11 07:33

On 29 Okt., 14:42, Nocebo <anders.bent...@gmail.com> wrote:
> [...]
> set på lidt hårde gear skift - men kender ikke lige til nogen gode
> billige mc-mekaniker i Århus og omegn - kender i nogen???

Spørg inde på svrider.dk
Der ved de en masser om SVer

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 29-10-11 17:25

Nocebo <anders.bentzen@gmail.com> writes:

> Er flyttet til Ã…rhus og skal have min suzuki SV650 serviceret og have
> set på lidt hårde gear skift - men kender ikke lige til nogen gode
> billige mc-mekaniker i Ã…rhus og omegn - kender i nogen???

I 2008 havde jeg min indtil videre eneste gode oplevelse med et dansk
MC-værksted hos Rydberg MC lidt udenfor Århus.

Jeg bor i København, og har ellers kun prøvet Københavnske værksteder
når min MC har skulle laves på (andre menneskers) forsikring. Det har
jeg kun haft dårlige oplevelser med hos hhv. Enghave motor i 2004, FA
Moto i 2005 og Fisker MC i 2010. Men da jeg ødelagde et baghjulsleje på
vej hjem fra træf på toppen i 2008 fik jeg rigtig god og venlig hjælp
hos Rydberg MC. Jeg skrev også en anmeldelse på dmcn.dk, men den er
desværre nok faldet for 3 års forældelsesfristen, for jeg kan ikke finde
den længere.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

Fra : Armand

Dato : 30-10-11 13:51

Den 29-10-2011 14:42, Nocebo skrev:
> [...]
> set på lidt hårde gear skift - men kender ikke lige til nogen gode
> billige mc-mekaniker i Århus og omegn - kender i nogen???

Du kan starte med at kigge en ekstra gang på om din kæde er for stram,
evt. løsne den godt på mistanken og se om dét afhjælper det stramme
gearskifte!

Det kunne spare dig for mer-regning ved den mekaniker som andre sikkert
kan råde dig om.

--
Armand.

Fra : TWL

Dato : 01-11-11 07:04

> [...]
> set på lidt hårde gear skift - men kender ikke lige til nogen gode
> billige mc-mekaniker i Århus og omegn - kender i nogen???
Velkommen til Århus

Hvis det er en autoriseret forhandler du skal have fat i, så kør ud til
Larsen MC i Lystrup

http://www.larsenmotorcykler.dk/

Hilsen Thomas