Tydning af kirkebog
Fra : Jane Ellegaard

Dato : 27-10-11 07:57

Det drejer sig om en fødsel den 2. januar 1871 af Hans Jørgen Julius
Hansen - registreret i Odense - Skt. Knuds Kirke. I arkivalier online
opslag 155. Moderen hedder Kirsten Hansen 29 - så står der det jeg
ikke kan læse - og slutter af med Jens Jørgensen i Bogense.

Er der nogen, der kan hjælpe mig - så på forhånd 1000 tak.

mvh Jane

Fra : Henrik J

Dato : 29-10-11 12:14

"Jane Ellegaard" skrev i meddelelsen

[...]

Den er unægtelig svær. Rubrikken skal imidlertid indeholde forældrene, så
jeg antager at Jens Jørgensen er udlagt som barnefader?
Venligst
h.

Fra : Jane Ellegaard

Dato : 01-11-11 11:36

On 29 Okt., 12:13, "Henrik J" <hen...@findes.ej> wrote:
> [...]
>
> Den er unægtelig svær. Rubrikken skal imidlertid indeholde forældrene, så
> jeg antager at Jens Jørgensen er udlagt som barnefader?

10000 tak - bedste hilsner Jane

Fra : Arne Nielsen

Dato : 06-11-11 16:27

Den 27-10-2011 15:57, Jane Ellegaard skrev:
> [...]
> ikke kan læse - og slutter af med Jens Jørgensen i Bogense.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig - så på forhånd 1000 tak.

Kirsten Hansen, 29, i Skræderhuset, og udlagt Barnefader, Tjenestekarl
Jens Jørgensen i Bogense.

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar

Fra : Jane Ellegaard

Dato : 08-11-11 10:49

Fra : Jane Ellegaard

Dato : 10-11-11 01:19

> Kirsten Hansen, 29, i Skræderhuset, og udlagt Barnefader, Tjenestekarl
> Jens Jørgensen i Bogense.
>
> Venlig hilsen
> Arne
>
> --
Kan du også læse/tyde det, der står helt ude til højre i anmærkninger.
På forhånd tak og mvh Jane

Fra : Arne Nielsen

Dato : 10-11-11 20:01

Den 10-11-2011 09:19, Jane Ellegaard skrev:

> Kan du også læse/tyde det, der står helt ude til højre i anmærkninger.
> På forhånd tak og mvh Jane

Moderen tjente 10 Mdrsdagen før Barnets Fødsel i Bogense hos
Værtshusholder Jørgensen. Tilstaaelse modtaget.

Venlig hilsen
Arne

--
Fjern 0 i adresse ved direkte svar