"Tag" til brusekabine?
Fra : Peter T.

Dato : 25-10-11 13:00

Jeg har en brusekabine på 80x80cm og vil gerne have et top, tag eller
hat til den. :) Det skal være med et hul til udsugning. Desværre har
jeg ikke fundet noget, så jeg vil lige høre om gruppen kender til sådan
en dims inden jeg selv laver en løsning?

--
Peter T.

www.christianiafolkeaktie.dk - jeg har støttet med en tusse.

Fra : Peter T.

Dato : 25-10-11 13:06

Den 25-10-2011 13:59, Peter T. skrev:
> [...]
> hat til den. :) Det skal være med et hul til udsugning. Desværre har jeg
> ikke fundet noget, så jeg vil lige høre om gruppen kender til sådan en

Typisk. Jeg leder længe forgæves og spørger til sidst herinde. 2 min
efter finder jeg
<http://www.lavprisvvs.dk/shop/kabine-tag-til-221668p.html> fra IFÖ, som
jeg ellers tidligere har snakket med og som ellers påstod, at den slags
laver de ikke mere. Men 1160 kr er smådyrt. Andre bud?