MS Windows
briani 27239
Windows.old
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-10-11 13:53

Af forskellige årsager har jeg et par gange reinstalleret
Windows 7 på min Boot-disk. Det er en upgrade, der
oprindeligt er installeret ovenpå en Windows Vista.

Efterhånden er Windows.old mappen blevet
meget stor, næsten 100 GB.

Kan jeg ikke bare fjerne denne mappe?

I værste fald, kan man installere en
upgrade version på en reformateret
harddisk?
--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Mogens

Dato : 25-10-11 14:21

Den 25-10-2011 14:52, Jørgen Farum Jensen skrev:
> [...]
> Windows 7 på min Boot-disk. Det er en upgrade, der
> oprindeligt er installeret ovenpå en Windows Vista.
>
> Efterhånden er Windows.old mappen blevet

Det kan du roligt gøre. Den indeholder din gamle Windows installation, i
tilfælde af at der er noget du skal bruge. Er der ikke det, så slet den
bare.

Mogens

Fra : emjeppesen

Dato : 25-10-11 15:24

Mogens skrev:

>Det kan du roligt gøre. Den indeholder din gamle Windows installation, i
>tilfælde af at der er noget du skal bruge. Er der ikke det, så slet den
>bare.

Hvorfor er den vokset? De forstår jeg ikk.

Hilsen emj

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-10-11 15:32

emjeppesen <emj@> wrote:

> Hvorfor er den vokset? De forstår jeg ikk.

Hver gang OP har geninstalleret.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 25-10-11 18:17

Den 25-10-2011 16:31, Axel Hammerschmidt skrev:

> Hver gang OP har geninstalleret.

Det var også mit gæt, men jeg var ikke sikker.
Min harddisk er rimeligt stor, men næsten
100 GB er jo værd at slippe af med.

--
Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk