ie8 går i wait4never, men kun på google.dk
Fra : Peter Larsen

Dato : 26-10-11 21:28

Hej Gutter,

skal jeg være bekymret? - jeg har en bruger hvis ie8 går i wait4never på
google.dk men virker fint på de andre google-domæner, OS er XP prof,
antivirus er MS Security Essentials.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Jesper Ravn

Dato : 26-10-11 23:22

Den 26-10-2011 22:27, Peter Larsen skrev:
> [...]
>
> skal jeg være bekymret? - jeg har en bruger hvis ie8 går i wait4never på
> google.dk men virker fint på de andre google-domæner, OS er XP prof,

Hej Peter

Nej ikke umiddelbart. Har du set nedenstående links, hvor andre har
lignende problemer. Måske er der en af disse løsninger der virker for dig.

http://social.technet.microsoft.com/Forums/ar-SA/ieitprocurrentver/thread/49fcf837-1c1b-4d3e-b4db-44814821d37f

http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie8-windows_other/google-search-page-freezes/6ec05dea-d995-4b41-bd0f-aed8daed5d0d

/Jesper

Fra : Peter Larsen

Dato : 05-11-11 20:42

Jesper Ravn wrote:

> Nej ikke umiddelbart. Har du set nedenstående links, hvor andre har
> lignende problemer. Måske er der en af disse løsninger der virker for
> [...]

Tak for hjælpen, det lader til at have løst problemet!

> /Jesper

Med venlig hilsen

Peter Larsen