Filemaker server WS component error
Fra : Franz Berliner

Dato : 24-10-11 12:13

Jeg har en Filemaker Server 10 kørende.
Skal ikke bruge web sharing/publishing til noget. Derfor er det slået
fra.

Jeg har sat Error notifications til, så jeg får en mail hvis der er
noget galt med Filemaker serveren.

Alting fungerer fint så længe websharing på computeren er slået til. Så
snart jeg slår det fra (kører noget andet på port 80 og vil derfor ikke
have websharing enabled) begynder Filamaker server at sende mig beskeder
om at "Some problems were detected in the WS COMPONENT: COMPONENT IS NOT
RESPONDING."

Det gider jeg jo ikke rigtig at have at vide hver time eftersom jeg godt
er klar over at WS component ikke svarer. Jeg har ligesom selv slået det
fra og derfor burde Filemaker Server ikke opfatte det som en fejl.

Nogle der kender til problemet eller et eller andet ulogisk sted i
Filemaker Server admin hvor man lige skal huske at fjerne et flueben
eller lign?

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Franz Berliner

Dato : 26-10-11 21:45

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> [...]
>
> Nogle der kender til problemet eller et eller andet ulogisk sted i
> Filemaker Server admin hvor man lige skal huske at fjerne et flueben

Er fikset.
--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-10-11 13:07

Hvordan fik du ordnet det?
Jens Rasmussen

Fra : Franz Berliner

Dato : 28-10-11 10:15

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> Hvordan fik du ordnet det?

Jeg skulle deploy'e serveren på ny.
Troede det var nok at slå tingene fra i settings og klikke save... men
det var det ikke.

--
Franz : http://www.berliner.dk