Krave søges
Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 23-10-11 08:38

Jeg har et vaskeskab på badeværelset og deri har jeg en pose til
toiletaffald.

Jeg vil gerne lave et hul i skabet med et hulbor og sætte en fin hvid
plastikkrave på, så man kan smide ting ind derigennem.

Det ville selvf være rigtigt fint med en luge/låge a la en kattelem, men
dette er ikke et krav.

Nogen der kan foreslå hvor jeg finder sådan en krave?

Fra : Hauge

Dato : 23-10-11 08:52

Den 23-10-2011 09:38, Rasmus Ibsen skrev:
> Nogen der kan foreslå hvor jeg finder sådan en krave?

Kunne man modificere en ventil til udluftning, ala dem man bruger i lofter?

Jeg har haft samme "tanke" i bordpladen i køkkenet...

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 23-10-11 09:13

Hej Rasmus

> Nogen der kan foreslå hvor jeg finder sådan en krave?

Forretninger der sælger bådudstyr har den slags, bl.a. Masnedsø,
de hedder typisk dæksplader eller interiør trimring.

Trimringe i 4" hos Masnedø hedder 433724 og 3" hedder 433723

Skal de værre større, ja så er inspektionsluger en mulighed.

Max

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 23-10-11 13:34

> Hej Rasmus

> Forretninger der sælger bådudstyr har den slags, bl.a. Masnedsø,
> de hedder typisk dæksplader eller interiør trimring.
>
> Trimringe i 4" hos Masnedø hedder 433724 og 3" hedder 433723

http://www.marinco.com/product/3-inch-plastic-interior-trim-ring

Øj!
Den er fin!

Kender du til danske online butikker hvor jeg kan bestille en?

Fra : Hauge

Dato : 23-10-11 13:43

Den 23-10-2011 14:33, Rasmus Ibsen skrev:
> Kender du til danske online butikker hvor jeg kan bestille en?

Bauhaus, der godt nok ikke er online, sælger bådudstyr og lign., så det
kan jo være de har sådan noget.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 23-10-11 14:54

Hej Rasmus

> http://www.marinco.com/product/3-inch-plastic-interior-trim-ring
>
> Øj!
> Den er fin!
>
> Kender du til danske online butikker hvor jeg kan bestille en?

Ja, Masnedø gør, brug de varenumre jeg opgav og bestil her

http://www.mmc.dk/KVIK-BESTILLING.226.aspx

Max

Fra : Rasmus Ibsen

Dato : 25-10-11 07:01

> Ja, Masnedø gør, brug de varenumre jeg opgav og bestil her
>
> http://www.mmc.dk/KVIK-BESTILLING.226.aspx

Smukt! Så er den lille bestilt

Tak for hjælpen!

Fra : Max