Thinkflood Redeye
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-10-11 14:27

Jeg har kigget lidt rundt efter noget smart til at erstatte bjerget af
fjernbetjeninger og er faldet over Thinkfloods Redeye produkter.

De har en halvdyr basestation man betjener over Wifi og en dims man
sætter i sin hovedtelefonudgang. Sidstnævnte sælges ikke i Danmark og
der står noget om at EU sætter begrænsninger på effekten på
hovedtelefonudgangen og den derfor ikke er interessant på iOS-enheder
solgt i EU.

Nogen der har praktisk erfaring med disse produkter og vil dele?

Umiddelbart er budgettet mest til den lille dims (som kan købes i både
UK, Sverige og Norge), men det er der jo ikke meget sjov ved, hvis der
ikke er nok saft i udgangen.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-10-11 14:33

nospam0002+20111023@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen, 20111023)
writes:

> [...]
>
> Umiddelbart er budgettet mest til den lille dims (som kan købes i både
> UK, Sverige og Norge), men det er der jo ikke meget sjov ved, hvis der

Jeg har opdaget at basestationen er nedsat til 600 slag hos
HiFi-klubben. Det synes jeg er en fornuftig pris:

http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/fjernbetjening/redeye_ir-dock_-.htm

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-10-11 14:41

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111023 <nospam0002+20111023@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Umiddelbart er budgettet mest til den lille dims (som kan købes i både
> UK, Sverige og Norge), men det er der jo ikke meget sjov ved, hvis der

Spørgsmålet er nok nærmere om en iPhone er den rigtige dims til den
slags. Jeg har et par gange prøvet at vende mig til at bruge Apple's
egen "Remote" App til at styre iTunes og AppleTV men det er bare 100
gange nemmere at have en dedikeret "dims" istedet for at man skal have
fat i telefonen, finde et app, starte det og så igang.

Jeg har en simpel NAD multi fjernbetjning og det virker for mig.

Bare mine 0.04¤

/thomas