50 GB gratis i skyen
Fra : Steen

Dato : 23-10-11 12:49

Faldt over noget jeg syntes jeg ville dele. IOS5-brugere kan gratis (hvis
man tilmelder sig inden 50 dage) få 50 GB gratis plads i skyen hos box.net
- normalt er det 5 GB gratis plads.
Fungerer stort set på samme måde som Dropbox, Evernote, iCloud etc
--
Steen

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 23-10-11 13:47

On Sun, 23 Oct 2011 11:49:20 +0000 (UTC), <Steen> wrote:
> [...]
> - normalt er det 5 GB gratis plads.
> Fungerer stort set på samme måde som Dropbox, Evernote, iCloud etc

Nja, foreløpig foregår det meste via nettleseren, så det kan ikke sies å
være like smidig som f.eks Dropbox eller iCloud (når det kommer for
fullt).

Men, det skader ikke å laste ned appen og få 50GB gratis. Men jeg kan
ikke se at at man får et syncprogram som man kan installere på maskinen,
om man ikke er business eller enterprisekunde.

https://support.box.net/entries/20364983-box-sync-installation#overview
--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"