Firefox 7.0.1 og Realplay Download
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 23-10-11 10:07

Hej.

Bruger Win 7.

Jeg anvender Realplayer Download meget til f.eks. at downloade videoer
fra You Tube, men efter opdatering til FF 7.0.1 virker det ikke mere
forstået således, at videoerne downloades, men de kan ikke afspilles.

Men anvender jeg IE og Realplayer Download, så kan jeg godt afspille de
downloadede videoer.

Nogle som har en løsning?

mvh

Jesper

Fra : runeofdenmark@hotmai~

Dato : 23-10-11 04:43

On 23 Okt., 11:07, Jesper Christophersen <chris...@post1.dknet.*.dk>
wrote:

> Men anvender jeg IE og Realplayer Download, så kan jeg godt afspille de
> downloadede videoer.
>
> Nogle som har en løsning?

Prøv unplug i stedet.
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/unplug/

MVH
Rune Jensen

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-10-11 11:44

Den 23-10-2011 11:07, Jesper Christophersen skrev:
> [...]
>
> Men anvender jeg IE og Realplayer Download, så kan jeg godt afspille de downloadede videoer.

Måske kan du finde noget her:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/Using%20the%20RealPlayer%20plugin%20with%20Firefox

Eller kan du prøve YouTube Downloader:
http://youtubedownload.altervista.org/

Fra : Martin Ploug

Dato : 23-10-11 12:59

Den 23-10-2011 12:43, Martin Ploug skrev:

> Måske kan du finde noget her:
> http://support.mozilla.com/en-US/kb/Using%20the%20RealPlayer%20plugin%20with%20Firefox
>
> Eller kan du prøve YouTube Downloader:
> http://youtubedownload.altervista.org/

Glem lige det med youtube downloader. Det ser ud til, at der er noget virus i den.

Fra : runeofdenmark@hotmai~

Dato : 25-10-11 09:40

On 23 Okt., 04:59, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> Glem lige det med youtube downloader. Det ser ud til, at der er noget virus i den

Var den addon uploaded til addons.mozilla.org?

For det er vel ikke så godt, hvis mozilla selv huser addons med
virus... Jeg mener heller ikke at kunne huske, jeg selv har fået virus
den vej, men kan ikke huske, om Mozilla faktisk tjekker uploadsne før
de bliver publiceret.

Her er en liste fra Mozillas Addons over YouTube downloadere - bedøm
selv kvaliteten.

MVH
Rune Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-10-11 20:48

runeofdenmark@hotmail.com skrev den 25-10-2011 17:39:
> For det er vel ikke så godt, hvis mozilla selv huser addons med
> virus...

Mozilla checker for virus i det, der lagres hos dem til download.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 26-10-11 01:04

runeofdenmark@hotmail.com wrote:

> [...]
> de bliver publiceret.
>
> Her er en liste fra Mozillas Addons over YouTube downloadere - bedøm

Mozilla huser ikke inficerede add-ons.

Youtube Downloader er blot et stykke software der ikke har været
opdateret i over 1 år, som gør at den er håbløst bagud med Youtube's
næsten konstante ændringer i deres kodninger af deres direct links
til .flv og .mp4 filer.

Så er man bedre tjent med dens noget bedre "fætter" der hedder
Video DownloadHelper hvis man vil have en til Firefox.
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/video-downloadhelper/

MEN man er absolut langt bedre tjent med et program der hedder
StreamTransport. Den er bygget op omkring Internet Explorer, så
at de stream sites tror at den er en browser der blot "streamer"
de videos, selv om at du faktisk downloader dem.
http://www.streamtransport.com/

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 24-10-11 18:55

> [...]
> forstået således, at videoerne downloades, men de kan ikke afspilles.
>
> Men anvender jeg IE og Realplayer Download, så kan jeg godt afspille de

Takker for svarene

mvh

Jesper