Sø-gelænder
Fra : Morten Strandgaard

Dato : 22-10-11 19:34

Hej.

Jeg leder efter et "sø gelænder" til mit trailer låg, så det en muligt at
evt montere tagbøjler med cykel holder på det.
Er der nogle af jer der her set sådan noget et sted.

Mvh Morten

Fra : Herman Persson

Dato : 22-10-11 21:41

Den 22-10-2011 20:34, Morten Strandgaard skrev:
> [...]
> at evt montere tagbøjler med cykel holder på det.
> Er der nogle af jer der her set sådan noget et sted.

Ja, vi har et par af dem på båden
De fås i bådudstyrsforretninger og hedder rustfri håndlister.

Hilsen Herman.

Fra : Herman Persson

Dato : 22-10-11 21:53

http://tempobaadudstyr.dk/category/haandlister-74/

Fra : Leo Jensen

Dato : 23-10-11 01:28

On 22 Okt., 20:34, "Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDE...@mail.dk>
wrote:
> [...]
> evt montere tagbøjler med cykel holder på det.
> Er der nogle af jer der her set sådan noget et sted.

Brenderup Trailers har det som ekstraudstyr til deres alu/trælåg. Jeg
har ikke kunne google mig til et billede, men det findes...

MVH Leo