MS Windows
briani 27239
forhindring af datakørsel?
Fra : sigurno

Dato : 22-10-11 14:12

Hej gruppe

Jeg har et irriterende problem, med popup som "wind. har lukket vinduet, for
at forhindre datakørsel. Det kommer på "Facebook" "Biblioteket", min
startside, som er tdc's. m.m. ret irriterende. Den lukker simpelthen vinduet
og starter så med min startside igen. Jeg kan se at jeg kan slå til og fra.
Men jeg forstår det ikke. Jeg kan slå det (forhindring af datakørsel) til,
for alle programmer, men kun slå fra for enkelte udvalgte programmer. Og
jieg ved ikke hvor jeg gør det.

Mvh.

Ester.

Fra : Golf2

Dato : 23-10-11 09:04

"sigurno" <nospam@sigurno.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> datakørsel) til, for alle programmer, men kun slå fra for enkelte udvalgte
> programmer. Og jieg ved ikke hvor jeg gør det.

Gå ind i Kontrolpanel. Vælg System. Vælg fanen Avanceret. Klik på
Indstillinger og vælg dernæst fanen Forhindring af datakørsel. Her satte jeg
flueben i Internet Explorer da jeg havde et lignende problam. Siden har der
ikke været problemer. MEN hvis det ikke hjælper, kan du vælge at bruge
browseren Firefox fremover, i stedet for Internet Explorer. Så er der aldrig
mere problemer.