MS Windows
briani 27239
Alternativ til Total Validator Pro
Fra : scootergrisen

Dato : 22-10-11 02:29

Engang var total validator gratis at bruge så jeg kunne validere alle
siderne på min hjemmeside.

Mun nu kan man i gratis versionen kun validere 1 side af gangen.

Kender i et alternativ ?
Det skal være gratis.
Og det skal kunne validere alle siderne på ens hjemmeside og ikke kun 1
af gangen.

Fra : Jante

Dato : 22-10-11 03:01

"scootergrisen" skrev:

> [...]
>
> Kender i et alternativ ?
> Det skal være gratis.
> Og det skal kunne validere alle siderne på ens hjemmeside og ikke kun

Måske http://www.htmlhelp.com/tools/validator/ kan bruges?

/J

Fra : Fietsenmaker

Dato : 22-10-11 06:50

Du kunne også prøve http://validator.w3.org/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-10-11 09:00

Overholder ikke det ønskede, at kunne validere hele sitet på en gang.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : scootergrisen

Dato : 22-10-11 21:11

> Du kunne også prøve http://validator.w3.org/

Kan den ikke kun valider 1 side af gangen ?

Fra : scootergrisen

Dato : 22-10-11 21:10

> Måske http://www.htmlhelp.com/tools/validator/ kan bruges?

Det ser ikke ud til den kender til HTML 5 som jeg skal bruge.