Hvor finder jeg gammel browser version ?
Fra : scootergrisen

Dato : 21-10-11 18:22

Jeg skal bruge en ældre version af firefox for eksempel.
Hvor finder jeg det ?
Det skal gerne være fra det officielle sted så jeg ved der ikke er lavet
noget om på browseren.

Jeg fandt en fil der hedder firefox-2.0.0.20.complete.mar men aner ikke
hvordan jeg pakker en mar fil ud.

Fra : Hauge

Dato : 21-10-11 18:27

Den 21-10-2011 19:22, scootergrisen skrev:
> Jeg skal bruge en ældre version af firefox for eksempel.
> Hvor finder jeg det ?

Måske her: http://oldversions.com/

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 21-10-11 18:28

Den 21-10-2011 19:22, scootergrisen skrev:
> Jeg fandt en fil der hedder firefox-2.0.0.20.complete.mar men aner ikke
> hvordan jeg pakker en mar fil ud.

Prøv at omdøbe til .rar, og pak ud med WinRAR.

Mvh Hauge

Fra : Carl Drud

Dato : 21-10-11 19:29

https://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/

https://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/2.0.0.20/win32/da/

--
Carl

Fra : scootergrisen

Dato : 21-10-11 20:22

> https://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/

Tak det var lige det jeg ledte efter.
Lykkedes mig og downloade Firefox 1.0.8 og teste det jeg skulle.
Der kom godt nok en besked om at java pluginet kun virkede med firefox 3
eller senere men så afinstalleret jeg java også kunne firefox godt starte.

Er der en måde og starte firefox på sådan at den ikke skal bruge java
pluginet ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-10-11 22:40

scootergrisen skrev:

> Er der en måde og starte firefox på sådan at den ikke skal
> bruge java pluginet ?

Tjek denne side:
http://www.callum-macdonald.com/about/faq/multiple-firefox-instances/

Vil du have mere info om profilmanageren en der er på den
side, så tjek:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-profilmanager.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå virus og andet snavs på computeren:

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-10-11 19:34

scootergrisen skrev den 21-10-2011:
> [...]
> noget om på browseren.
>
> Jeg fandt en fil der hedder firefox-2.0.0.20.complete.mar men aner ikke

Mon det er en *nix version

Hvis ikke Hauge's tip hjælper er der måske noget info her der kan
hjælpe
http://file-extension.paretologic.com/detail.php/File-Extension-mar

--
Mvh. Jørgen