Internet Explore 9
Fra : Edwin

Dato : 21-10-11 02:37

Hej

Nor jeg vil gemme en side under favoritter kommer der en meddelse der
siger:

Internet Explore er holdt op med at fungere
Søger efter en løsning på problemet.

Det kan den ikke finde og så bliver det hele blankt og meddelse

Gendanner siden.

Og så er jeg tilbage hvor jeg var uden at det er gemt.

Windows 7, Internet Explore 9

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-10-11 14:50

Den 21-10-2011 10:37, Edwin skrev:
> [...]
>
> Gendanner siden.
>
> Og så er jeg tilbage hvor jeg var uden at det er gemt.

Har du aktiveret nogle tilføjelser?
Funktioner > Administrer tilføjelsesprogrammer.
Prøv evt. at deaktivere disse og genstart Internet Explorer.
Ellers kan du prøve at nulstille Internet Explorer.
Har du antivrus og / eller firewall der måske kan skabe konflikt?

Fra : ee

Dato : 21-10-11 08:47

On 21 Okt., 15:50, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> [...]
> Ellers kan du prøve at nulstille Internet Explorer.
> Har du antivrus og / eller firewall der måske kan skabe konflikt?

Har prøvet at deaktivere alt og nulstillet intet hjalp ;-(

Fra : scootergrisen

Dato : 21-10-11 15:54

> Har prøvet at deaktivere alt og nulstillet intet hjalp ;-(

Prøv og kør windows update og hent alle de opdateringer der er der.
Måske det løser problemet.

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-10-11 16:02

Den 21-10-2011 16:53, scootergrisen skrev:

> Prøv og kør windows update og hent alle de opdateringer der er der. Måske det løser problemet.

Ja, ellers kan du prøve Firefox eller en 3. browser.
Måske kan det også hjælpe at geninstaller Internet Explorer 9:
http://www.it-artikler.dk/2011/06/22/sdan-sletter-du-internet-explorer-9/

Fra : ee

Dato : 21-10-11 09:20

On 21 Okt., 17:01, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> Ja, ellers kan du prøve Firefox eller en 3. browser.
> Måske kan det også hjælpe at geninstaller Internet Explorer 9:http://www.it-artikler.dk/2011/06/22/sdan-sletter-du-internet-explore...

Køre Chrome parelelt det virker, men der er et par småting jeg er
utilfreds med

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-10-11 16:31

Den 21-10-2011 17:20, ee skrev:

> Køre Chrome parelelt det virker, men der er et par småting jeg er
> utilfreds med

Hvilke småting? Kan de mon klares med udvidelser?

Fra : ee

Dato : 21-10-11 11:03

On 21 Okt., 17:30, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> Hvilke småting? Kan de mon klares med udvidelser?

Jeg syntes teksten er for lille så jeg forstørre det til 172% men det
skal jeg gøre hvergang der er et nut vindue

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-10-11 19:18

Den 21-10-2011 19:03, ee skrev:

> Jeg syntes teksten er for lille så jeg forstørre det til 172% men det
> skal jeg gøre hvergang der er et nut vindue

Har du prøvet nedenstående i Chrome?

Skruenøglen oppe til højre > Valgmuligheder >
Avncerede valgmuligheder > Sidezoom - vælg 172%

Fra : ee

Dato : 22-10-11 01:31

On 21 Okt., 20:17, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> Har du prøvet nedenstående i Chrome?
>
> Skruenøglen oppe til højre > Valgmuligheder >
> Avncerede valgmuligheder > Sidezoom - vælg 172%- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Takker mange gange det havde jeg ikke lige set

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-10-11 09:30

Den 22-10-2011 09:30, ee skrev:
> Skjul tekst i anførselstegn -

Hej

Velbekomme.
Ved du, hvorfor der pludseligt står
Skjul tekst i anførselstegn - ?
Det gør der i hvert fald hos mig (Thunderbird)

Fra : ee

Dato : 22-10-11 05:38

On 22 Okt., 10:30, Martin Ploug <mpl...@pc.dk> wrote:

> Hej
>
> Velbekomme.
> Ved du, hvorfor der pludseligt står
> Skjul tekst i anførselstegn - ?
> Det gør der i hvert fald hos mig (Thunderbird)

Hos mig står der vis tekst i anførselsteg og når jeg trykker på det
kommer alle de foregående tekst frem.

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-10-11 13:06

ee wrote:

> Hos mig står der vis tekst i anførselsteg og når jeg trykker på det
> kommer alle de foregående tekst frem.

Du bruger også Google Groups. Det er derfra skidtet kommer.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-10-11 13:24

Den 22-10-2011 14:06, Erik Olsen skrev:

> Du bruger også Google Groups. Det er derfra skidtet kommer.

Ja, jeg tænkte nok det måtte komme fra Google.
I Thunderbird står der Skjul tekst i anførselstegn i ren tekst
- altså ikke noget link.
Men det kan jeg ikke ændre på i Thunderbird?

Fra : Erik Olsen

Dato : 22-10-11 13:31

Martin Ploug wrote:

> Ja, jeg tænkte nok det måtte komme fra Google.
> I Thunderbird står der Skjul tekst i anførselstegn i ren tekst
> - altså ikke noget link.
> Men det kan jeg ikke ændre på i Thunderbird?

Det er fordi afsender ikke har slettet teksten inden afsendelse. Det
enest du selv kan gøre, er at slette overflødig tekst i det citerede
(inklusive nævnte tekst) inden du sender et svar. Det er en god
grundregel for citering i nyhedsmeddelelser.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-10-11 17:25

> Det er fordi afsender ikke har slettet teksten inden afsendelse. Det enest du selv kan gøre, er at slette overflødig tekst i det citerede (inklusive nævnte tekst) inden du sender et svar. Det er en god grundregel for citering i nyhedsmeddelelser.

Ok, tak for det.