Læser vejdirektoratet med herinde?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-10-11 12:52

For ca. et års tid siden, skrev jeg om et sted med "mærkelige"/uforståelige
vigepligtsforhold.
18/11-2010 kl. 13:08

Det handlede om et sted, hvor der var vigepligt ved en cykelsti x antal
meter før vejen der går på tværs.
Se evt. på dette billede:
http://www.perbeer.dk/vigepligt.jpg

Nu er der de sidste par uger blevet lagt ny asfalt på vejen (Baldersbuen
hvor den går over Roskildevej i Hedehusene) og i den forbindelse er der
blevet lavet hajtænder både ved cykelstien OG længere fremme ved selve
vejen.
Endeligt et klart signal

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leif Neland

Dato : 21-10-11 14:32

Ikke umuligt.

Efter jeg skrev om at kun få satte hastigheden ned fra 110 til 90 et par
hundrede meter ved de "lappede" huller i autoværnet ved vejarbejder, hvor
man "låner" den modkørende vejbane, på motorvejen, blev
hastighedsbegrænsningen fjernet.

Leif

Fra : Mikael L

Dato : 22-10-11 15:14

Den fredag den 21. oktober 2011 15.32.06 UTC+2 skrev Leif Neland:
> [...]
> hundrede meter ved de "lappede" huller i autoværnet ved vejarbejder, hvor
> man "låner" den modkørende vejbane, på motorvejen, blev

Jeg skrev direkte til VD om samme problem og der var stort set samtidig indslag om det i nyhederne, så det har nok også haft en lille effekt.

Mikael

Fra : Leif Neland

Dato : 24-10-11 12:33

> "Mikael L" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skrev direkte til VD om samme problem og der var stort set samtidig
> indslag om det i nyhederne, så det har nok også haft en lille effekt.

Hvem skrev først?
Og måske læste journalisten mit indlæg?

Her kunne man citere piletræet fra Pocahontas... nogen skal starte ringene.

Anyway, hovedsagen er, at der skete noget.

Leif