MS Windows
briani 27239
Kan ikke boote
Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-10-11 19:16

Jeg køre win 7 64, i en wirtualbox, som ikke længer vil boote, jeg har
forsøgt at køre øhe systemgendannelse under boot, det hjælper ikke, den kan
ikke repere fejlen

Jeg har forsøgt at sætte DVD'en i, og boote på den, for at geninstaller oven
på, vælger opgradere, men får bare besked på at boote fra disken, og så
opgradere

Noget forslag til hvad jeg så forsøger med nu?

Ivar Madsen

Fra : Henning

Dato : 21-10-11 21:51

On Fri, 21 Oct 2011 20:16:24 +0200, Ivar Madsen <news@milli.dk> wrote:

> [...]
>opgradere
>

>Noget forslag til hvad jeg så forsøger med nu?

Vælg at reparere fra DVD i stedet for at opgradere.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 21-10-11 22:10

Henning wrote:

> Vælg at reparere fra DVD i stedet for at opgradere.

Ja, det var det jeg regnede med at kunne, men hvordan kommer jeg dertil?

Ivar Madsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-11 23:51

Vælg en almindelig installation. Når den kommer og siger at den har
fundet en eksisterende installation så vælg at reparere denne.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-10-11 08:32

Jens Peter Karlsen wrote:

> Vælg en almindelig installation. Når den kommer og siger at den har
> fundet en eksisterende installation så vælg at reparere denne.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Den bliver bare ved med at sige at den ikke kan reparere den.

MEN alligevel så har den fået repareret den, så nu virker det igen

Ivar Madsen