MS Windows
briani 27239
Multi boot WinXP / Win 7
Fra : egpnews

Dato : 20-10-11 15:09

Hejsa

Jeg har en multi boot med boot WinXP / Win 7. WinXP er den
oprindelige.
Nu er HD med Win7 stået af og jeg skal have en ny disk i.
Hvordan går jeg frem? Skal multi boot først fjernes? hvis ja,
Hvordan?
Meget gerne trin for trin vejledning.

På forhånd tak
Erik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-11 08:34

Hiv den gamle HD ud og sæt den nye i. Indstaller Windows 7.
Hvis der opstår to entries for at boote til Windows 7 så brug EasyBCD
til at fjerne den overflødige, men du skulle få en prompt ved
indstallationen om at der er fundet en "Invalid entry" og om du vil
fjerne den.

Regards Jens Peter Karlsen.