Problemer med eBladet Archive.
Fra : -=JF=-

Dato : 21-10-11 21:34

Hejsa!

Jeg skal finde en artikel der var i Ekstra Bladet engang i sommeren
'69, så jeg har købt en måneds adgang til Ekstra Bladet, med adgang til
eBladet Archive, hvor jeg kan læse alle aviser tilbage i tiden, svjh
helt tilbage til 1905…

Når man køber adgang, bliver man udstyret med et kodeord, som giver
adgang til arkivet - Problemet er blot, at jeg kun får lov til at læse
de nyeste 9 aviser (aviserne bliver vist i 'klumper' af 9), men får
ikke lov til at gå i arkivet.
Hver gang jeg taster kodeordet kommer jeg ind i arkivet, men når jeg så
vælger en avis bliver jeg bedt om at indtaste kodeordet - og så kører
det i rundkreds
Jeg kommer ind, men når jeg indtaster kodeordet og vælger en avis, får
jeg at vide at det koster 399,- at få adgang (det ved jeg godt jeg har
jo betalt

Er der andre der har oplevet tilsvarende?
--
Mvh. John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-11 22:07

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> jo betalt
>
> Er der andre der har oplevet tilsvarende?

Hvilken browser ? har du prøvet en anden ?

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 21-10-11 23:29

On 2011-10-21 21:06:47 +0000, Thomas von Hassel said:

> -=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:
>
> Hvilken browser ? har du prøvet en anden ?

Beklager, kan godt se at jeg nok ikke har været præcis nok!

Det er en iPad-app.

--
Mvh. John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-10-11 10:03

-=JF=- <invalid@invalid.invalid> wrote:

> Beklager, kan godt se at jeg nok ikke har været præcis nok!
>
> Det er en iPad-app.

aaaaah :)

Kontakt udbyder ... det lyder som en bug.

/thomas