Mac museum - Aarhus Universitet.
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 21-10-11 16:30

Eksistere dette stadig.

http://www.maclab.dk/

Jeg tænker en mulig donation af en iMac G5 20" medio 2004.

Hvad kunne man ellers stille op med en sådan (OS 10.5.8., 2GB RAM, 1,8
GHz og en 250GB HD).

Michael C.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-10-11 17:05

Den 21/10/11 17.29, Michael Corfitsen skrev:
> [...]
>
> Jeg tænker en mulig donation af en iMac G5 20" medio 2004.
>
> Hvad kunne man ellers stille op med en sådan (OS 10.5.8., 2GB RAM, 1,8

Sådan en har de allerede, hvis du kigger lidt på hjemmesiden. Hvis du
stadig har energi til det, kan du både finde en kontaktformular og på
forsiden (med billede og det hele) en annoncering af, at så sent som 15.
maj åbnede de en permanent udstilling på Århus Universitet, som mon ikke
de eksisterer stadigvæk?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-11 17:28

Den 21/10/11 18.05, Kurt Hansen skrev:

> [...]
> forsiden (med billede og det hele) en annoncering af, at så sent som 15.
> maj åbnede de en permanent udstilling på Århus Universitet, som mon ikke

Og hvis man går lidt dybere og klikker lidt rundt på siden, kan man se
at det var den 15. maj 2004 de åbnede udstillingen.
http://www.maclab.dk/udstilling/indvielse/

Det ser ikke ud til at siden er opdateret siden 2008.

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 21-10-11 17:39

> Og hvis man går lidt dybere og klikker lidt rundt på siden, kan man se
> at det var den 15. maj 2004 de åbnede udstillingen.
> http://www.maclab.dk/udstilling/indvielse/
>
> Det ser ikke ud til at siden er opdateret siden 2008.

Sådan læser jeg også siden - og derfor spørger jeg.

Michael C.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-10-11 17:27

michael-corfitsen@stofanet.invalid (Michael Corfitsen) writes:

> [...]
>
> Jeg tænker en mulig donation af en iMac G5 20" medio 2004.
>
> Hvad kunne man ellers stille op med en sådan (OS 10.5.8., 2GB RAM, 1,8

Du kan jo høre i markedsgruppen først om der er nogen der vil give penge
for den. En G5 er da ikke nogen ueffen maskine.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-10-11 18:47

Thorbjørn Ravn Andersen, 20111021 <nospam0002+20111021@gmail.com> wrote:

> Du kan jo høre i markedsgruppen først om der er nogen der vil give penge
> for den. En G5 er da ikke nogen ueffen maskine.

Jeg har lige solgt en tilsvarendee, defekt enda, iMac så der er et
marked for dem ...

/thomas

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 21-10-11 18:50

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@stofanet.invalid> wrote:

> [...]
>
> Jeg tænker en mulig donation af en iMac G5 20" medio 2004.
>
> Hvad kunne man ellers stille op med en sådan (OS 10.5.8., 2GB RAM, 1,8

Jeg bruger sådan en som tv maskine. Man kan jo sagtens sætte en stor
harddisk i. Den får dog problemer når DR1 går over på HD.

Fra : tina holm

Dato : 23-10-11 01:26

On 2011-10-21 17:29:41 +0200, michael-corfitsen@stofanet.invalid
(Michael Corfitsen) said:

> [...]
>
> Jeg tænker en mulig donation af en iMac G5 20" medio 2004.
>
> Hvad kunne man ellers stille op med en sådan (OS 10.5.8., 2GB RAM, 1,8

selve udstillingen eksisterer stadig, men jeg tror ikke de aktivt
indsamler mere - jeg donerede meget store bunker gamle mac'er til dem i
nogle år

var nede og se deres lager i kælderen - vel omkring 30 kvm med mac'er
fra gulv til loft

men sidst jeg ryddede ud i bunkerne - vel et par år eller 3 siden - var
de kun interesserede hvis de var noget af det de mangler

men du må da gerne donere den der til mig - viker den?

/tina

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 23-10-11 07:36

> men du må da gerne donere den der til mig - viker den?

Donationen var til "samfundet" - privat repræsenterer den en eller anden
værdi.
Den kører perfekt, og kører i Slagelse.

Michael C.