MS Windows
briani 27239
En lille fiks utility der kan paste result~
Fra : CloudWalker

Dato : 20-10-11 13:29

Jeg har søgt og søgt og søgt, men ikke kunnet finde en utility der
skal virke sådan her: Man står i et inputfelt i en Windows
applikation, eller et browser felt, og mangler eks. CVR-nummeret for
en af sine klienter, Her var det så at jeg gerne ville have en utility
så jeg kunne eks. højreklikke i feltet, vælge "my wizard" og søge i en
træstruktur efter alle tænkelige goodies. Eks. bankkonti, som ved et
klik åbner niveau 2, eks. virksomheder, og yderligere ved klik niveau
3, de respektive konti denne virksomhed råder over. Eller mulighed for
at grave sig ned i eks. et varekartotek.

Jeg ved at man kan lave noget á la dette med eks. PhraseExpress, men
det er ikke nær avanceret nok, og understøtter ikke flere niveauer.
Vil gerne betale for et sådant program, men har som sagt ikke kunnet
finde de vises sten!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-10-11 09:01

ClipCache er nok det der kommer tættest på det du ønsker. Prøv at
checke den:
http://www.xrayz.co.uk/clipcache/

Bruger den selv til noget lignende.
Koster ca. 180kr og du kan downloade en tidsbegrænset demo så du kan
se om det er noget du kan bruge inden du hoster op med pengene.
Det med at højreklikke i et inputfelt er umuligt(applikationen vil
fange dette) men der er en tastatur genvej til både hovedvinduet og
favoritklips vinduet og dit ønske om en træstruktur er der.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : CloudWalker

Dato : 21-10-11 10:04

Tak Jens Peter! Vil give den et "shot".