Absolut vodka udenlandske edition købes hv~
Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 20-10-11 10:12

Til gruppen

Jeg er på jagt efter Absolut vodkaer som normalt ikke kan købes i danmark.
De skal bruges som gave. Jeg ved de kan købes på e-bay og lignende, men der
er priserne temmelig opskruet. Findes der butikker der sender
internationalt(Jeg ved at der skal betales afgifter). Eller er der nogen der
har andre ideer?

Hilsen

Karsten

Fra : Krabsen

Dato : 20-10-11 11:26

Den 20-10-2011 11:12, Karsten H. Larsen skrev:
> [...]
> lignende, men der er priserne temmelig opskruet. Findes der butikker der
> sender internationalt(Jeg ved at der skal betales afgifter). Eller er

Kunne det ikke tænkes, at din lokale vinhahndler (eller f.eks. Juuls på
Frederiskberg) kan være behjælpelig med at hjemskaffe dem?

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 21-10-11 14:36

> [...]

Kunne det ikke tænkes, at din lokale vinhahndler (eller f.eks. Juuls på
Frederiskberg) kan være behjælpelig med at hjemskaffe dem?

Det vil jeg prøve

Hilsen Karsten