Dances with Wolves Poster    ,Top 5000,Dance~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-10-11 02:00

http://www.imdb.com/title/tt0099348/

jeg huskede den egentligt som langtrukken og kedelig - har lige set den
på Bluray , jeg ved ikke hvordan jeg har fået den ide det er faktisk en
skide go film ..

--
Mv. Bo M Mogensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-10-11 06:18

Bo M Mogensen skrev:

> http://www.imdb.com/title/tt0099348/
>
> jeg huskede den egentligt som langtrukken og kedelig - har lige set den
> på Bluray , jeg ved ikke hvordan jeg har fået den ide det er faktisk en
> skide go film ..

Sandsynligvis er det dig og ikke filmen, der har ændret sig i
mellemtiden

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-10-11 18:28

Den 19-10-2011 07:17, Peter Brandt Nielsen skrev:

> Sandsynligvis er det dig og ikke filmen, der har ændret sig i
> mellemtiden

ja det kan næppe være anderledes :) me jeg huskede det som at han vadede
rundt om det her træ hus langt væk fra altid - sov tog et bad gik lidt
mere rundt - ga ulven noget mad og på afstand var der så nogen Indianer
der så på ham og tænkte han er sgu da mærkelig -

men der er jo meget meget mere i den ind det :)

man må sige den hvide mands tilgang til tingene igennem historien har
sgu godt nok været noget svineri ofte

--
Mv. Bo M Mogensen

The Genius Of The Crowd