hej nogle der kan hjælpe ?
Fra : Madsen

Dato : 18-10-11 03:49

Hej alle
Jeg har en Citroen C4 Grand picasso 2,0i VTR årg 2007, den var til 120.000
km service fredag den 14/10/2011, da jeg kørte hjem fra service begyndte den
at gå meget urolig i tomgang gik op og ned i omdr. citroen værkstedet ( har
overholdt alle service på Citroen Esbjerg ) Jeg kører så til Citroen Esjerg
mandag D. 17/10/2011 for at klage over den urolige tomgang, de siger det nok
er en defekt tændspole, det var det så ikke, så er det nok en defekt
tændrør, det var det så heller ikke, så laver de en komrisions test, og her
viser det sig at der ing komprision er på et af de 4 cylinder, ja det var
vel nok ærgelig siger mekanikeren, det er nok en toppakning/ventil/stempel
der er stået af nu er mit spørgsmål, burde de ikke have kunne se det til
service ? nogle der ved om det er noget man kan få Citroen Danmark til at
betale, for vil jo da mene at en maskine skulle kunne kører merer end de
120000 km og ALLE service er overholdt, ( bilen er en invalidevogn )

Håber nogle kan hjælpe mig, for har bestemt IKKE 17000,- kr til rep. jeg er
trods alt kun invalide pensionist

mvh Madsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-11 05:12

Madsen skriver:

> Hej alle

Hej - det var dog en utroligt sigende overskrift du havde fundet frem
der....

> Jeg har en Citroen C4 Grand picasso 2,0i VTR årg 2007, den var til 120.000
> km service fredag den 14/10/2011, da jeg kørte hjem fra service begyndte den
> at gå meget urolig i tomgang gik op og ned i omdr.

Har den aldrig gjort det før?

> burde de ikke have kunne se det til service ?

Jo, det kommer an på, hvad der er lavet til service.

> nogle der ved om det er noget man kan få Citroen Danmark til at
> betale

Citroen?
Så skal de godtnok have skiftet kulancepolitik....

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : Madsen

Dato : 18-10-11 05:52

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen

Madsen skriver:

> Hej alle

Hej - det var dog en utroligt sigende overskrift du havde fundet frem
der....

ja men hvad gør man

> [...]
> den
> at gå meget urolig i tomgang gik op og ned i omdr.

nej den har ikke gjort det før, aldrig har den manglet vand eller olie

> burde de ikke have kunne se det til service ?

Jo, det kommer an på, hvad der er lavet til service.

der er jo lavet 120.000 km eftersyn, tændrør, lyftfilter, målt ud om den
kører lige, skiftet olie/filter, og hvad man ellers laver til sådan et
eftersyn

> nogle der ved om det er noget man kan få Citroen Danmark til at
> betale

Citroen?
Så skal de godtnok have skiftet kulancepolitik....

ved ikke så meget om Citroen, kun at jeg ikke har haft andet problemer med
den siden jeg fik den fra ny da jeg købte bilen var det med
eftermonteret oliefyr, og den ødelage mit klimaallæg, hvilket jeg var på
værksted med MINDST 10 gange og de kunne stadig ikke få det til at virke,
først da jeg kørte andet sted med bilen og selv betalte for det blev det
lavet og jeg har bla. haft en selealarm der har bibbet de 120.000 km jeg
har haft bilen. og det selv om vi har haft sele på, bilen er på gule plader,
og det var sele alarmen til sele i bag der bibbede det meste af tiden, men
den har de først fået stoppet nu, efter 120.000 km, og til det sagde
værkføren, ja det burde vi jo nok kunne have fundet ud af noget før

mvh Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 18-10-11 05:58

Madsen skriver:

> nej den har ikke gjort det før

Spørg værkstedet om de har en forsikring der dækker at de har ødelagt
motoren i din bil....

Fra : Madsen

Dato : 18-10-11 06:01

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen

Madsen skriver:

> nej den har ikke gjort det før

Spørg værkstedet om de har en forsikring der dækker at de har ødelagt
motoren i din bil....

Hej Klaus
dem får jeg da ALDRIG til at indrømme at det er dem der har ødelagt den

Fra : Jet

Dato : 18-10-11 06:27

On 18 Okt., 05:49, "Madsen" <t...@dbmail.xx> wrote:

> Håber nogle kan hjælpe mig, for har bestemt IKKE 17000,- kr til rep. jeg er
> trods alt kun invalide pensionist

IP-er har masser af penge og de snyder så vandet driver mht.
ældrechecken

Fra : Madsen

Dato : 18-10-11 17:58

"Jet" skrev i meddelelsen

> [...]
> er
> trods alt kun invalide pensionist

IP-er har masser af penge og de snyder så vandet driver mht.
ok det er så din mening, men jeg har bestemt ikke mange penge, og jeg snyder
bestemt heller ingen, og får altså ingen ældrecheck

Fra : Mcwm

Dato : 18-10-11 20:56

Den 18-10-2011 14:27, Jet skrev:
> IP-er har masser af penge og de snyder så vandet driver mht.
> ældrechecken
Du er godt klar over at man kun kan få ældrecheck hvis man er
folkepensionist, ikke?

Så næste gang du kræver at få begge dele, ved du at *du* svindler på en
måde som opdages.

Venligst
Mcwm