Leasing - ny fidus?
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-11 02:55

Nogen af jer der kender til www.campleasing.de ?

De skulle lease biler til danskere på 10-15 årige kontrakter (hvor man
selvfølgelig ikke skal beholde bilen alle 15 år!).
Det skulle smide lavere priser af sig.
Jeg har indsent en mail for at høre lidt om prisniveauet. Jeg skriver
nærmere.
Firmaet skulle også være repræsenteret på "Biler For Alle" i Herning de
kommende weekender.

Såvidt jeg kan se, så skulle en autocamper til 480.000 kr. koster 2.000
kr/md efter 3 år (dvs. ydelsen falder jo ældre bilen bliver).

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-10-11 09:24

"Martin Pedersen" <-> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Såvidt jeg kan se, så skulle en autocamper til 480.000 kr. koster 2.000
> kr/md efter 3 år (dvs. ydelsen falder jo ældre bilen bliver).

Du har vel bemærket, at bilerne registreres på tyske plader og ikke må køre
i Danmark?

Kurt

Fra : Mcwm

Dato : 18-10-11 09:33

Den 18-10-2011 10:24, Kurt B. Andersen skrev:

> Du har vel bemærket, at bilerne registreres på tyske plader og ikke må
> køre i Danmark?
De skriver da ellers på først side:

"Konceptet består kort fortalt af en forholdsvis lang Tysk
leasingkontrakt. Med denne kontrakt har man mulighed for at flexlease
bilen eller autocamperen, og således få Danske plader på, og man må køre
i Danmark"

Venligst
Mcwm

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-10-11 18:02

"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> leasingkontrakt. Med denne kontrakt har man mulighed for at flexlease
> bilen eller autocamperen, og således få Danske plader på, og man må køre i

Ja. Men under ofte stillede spørgsmål skriver de:
KØRSEL I DANMARK

Det er ikke tilladt for Danske statsborgere at køre i Danmark i Tysk
indregistrerede biler eller autocampere. Hvis dette forbud overtrædes
konfiskeres køretøjet!

Det opfattede jeg så som om, at de blev registreret på tyske plader. Ellers
er det lidt svært at se, hvorfor de skriver om det.

Kurt

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-10-11 18:06

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@gmail.com> skrev i meddelelsen

Ved nærlæsning er det måske fordi, at de forventer at en del dansker vil
flexlease autocampere på tyske plader og med fast placering hos firmaet. Så
det er i den forbindelse, at de fastslår at så skal man holde sig væk fra
Danmark.

Kurt

Fra : Mcwm

Dato : 18-10-11 20:22

Den 18-10-2011 19:06, Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> flexlease autocampere på tyske plader og med fast placering hos firmaet.
> Så det er i den forbindelse, at de fastslår at så skal man holde sig væk
Det må man mene. Det er nok en løsning mange som fast kører sydpå kunne
tænkes at benytte.

Venligst
Mcwm

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-11 05:37

Den 18-10-2011 10:24, Kurt B. Andersen skrev:
> Du har vel bemærket, at bilerne registreres på tyske plader og ikke må
> køre i Danmark?

Vrøvl.

Fra : Henning

Dato : 18-10-11 11:06

Puha, pas på at bl.a. Kim ikke kommer efter dig

Fra : Preben

Dato : 19-10-11 09:02

Den 19.10.2011 kl. 06:36 skrev Steen <->:

> Vrøvl.

Det var sørme et flot bidrag til debatten.

--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-11 09:00

Den 19-10-2011 10:02, Preben skrev:
> Det var sørme et flot bidrag til debatten.

Men det er jo forkert det Kurt skriver.

Fra : alexbo

Dato : 20-10-11 10:38

"Martin Pedersen" <-> skrev

> Men det er jo forkert det Kurt skriver.

Ja og 20 timer før Steen skrev sit "vrøvl", skrev Mcwm et indlæg hvor han
gjorde opmærksom på fejlen.

Det magtede Steen ikke engang, han kunne lige klare at skrive "vrøvl" så var
der ikke mere i ham.

mvh
Alex Christensen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-10-11 15:48

> [...]
> gjorde opmærksom på fejlen.
>
> Det magtede Steen ikke engang, han kunne lige klare at skrive "vrøvl" så

Jeg lavede faktisk også 2 indlæg til Mcwm angående hvorfor jeg var kommet på
vildspor, hvorefter den fejl vist var ryddet af vejen. Men sådan er der så
meget.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-11 13:12

Den 20-10-2011 11:37, alexbo skrev:

> Ja

Godt. Så er vi enige. Og derfor er det jo også korrekt det som Steen
skriver

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-11 12:52

Den 18-10-2011 03:55, Martin Pedersen skrev:
> [...]
>
> Såvidt jeg kan se, så skulle en autocamper til 480.000 kr. koster 2.000
> kr/md efter 3 år (dvs. ydelsen falder jo ældre bilen bliver).

For bilers vedkommende er det kun brugte biler. Helst over 3 år gamle.
Ellers bliver deres koncept for dyrt.