Solfaktor (rejeselskab)
Fra : Id

Dato : 16-10-11 07:18

Hej

Er der nogen her som har kendskab og erfaringer med selskabet Solfaktor?
Er de medlem af rejsegarantifonden, jeg synnes ikke at jeg har kunnet
finde så meget om dem.

Mvh
ID

Fra : Preben

Dato : 16-10-11 07:21

http://www.rejsegarantifonden.dk/index.php?id=56

--
mvh/Preben

Fra : wetlesen

Dato : 16-10-11 09:46

On 16 Okt., 08:17, Id <i...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen her som har kendskab og erfaringer med selskabet Solfaktor?
> Er de medlem af rejsegarantifonden, jeg synnes ikke at jeg har kunnet

Så vidt jeg kan se er "Solfaktor" en rejseportal og dermed ikke et
rejsebureau og selvfølgelig heller ikke medlem af rejsegarantiforden.
Mvh Kjeld

Fra : Preben

Dato : 16-10-11 17:56

> [...]

> Er der nogen her som har kendskab og erfaringer med selskabet Solfaktor?
> Er de medlem af rejsegarantifonden, jeg synnes ikke at jeg har kunnet

Det er tilsyneladende et norsk selskab ejet af Rejsegiganten A/S:
http://www.reisegiganten.no/
Rejsegiganten er medlem af den norske rejsegarantifond rgf.no:
http://rgf.no/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=20
Jeg ved ikke om det dækker danskere, men mon dog ikke.
De er ikke medlem af den danske rejsegarantifond

--
mvh/Preben

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-11 09:34

Id wrote:

> Er der nogen her som har kendskab og erfaringer med selskabet Solfaktor?
> Er de medlem af rejsegarantifonden, jeg synnes ikke at jeg har kunnet
> finde så meget om dem.

Skal du ud med en rejekutter?

(rejeselskab)