Oplader fra Lidl
Fra : frølårsraketten

Dato : 15-10-11 18:52

....til 111 kr. Den goe gamle men i en ny indpakning. Min har nu fungeret i
5-6 år.

http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_11610.htm

....og nej jeg har ikke aktier i Lidl Stiftung AG ;-(

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-10-11 19:27

On Sat, 15 Oct 2011 19:52:02 +0200, "frølårsraketten"
<pixel@debie.dk(fjern "ixel")> wrote:

Hej Pierre.

>...til 111 kr. Den goe gamle men i en ny indpakning. Min har nu fungeret i
>5-6 år.

Har købt 3
Så er der lidt at dele ud af.

--
Steen Gruby
Ducati Paso 750 - Nu på 17" hjul.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-10-11 20:34

Den 15-10-2011 20:27, Steen Gruby skrev:

> Har købt 3
> Så er der lidt at dele ud af.

Du må være den rette at spørge. Er det en der kan bruges til
gelébatterier?. Og er det en man man kan sætte til et mc-batteri og lade
det stå til hele vinteren?. Jeg kan ikke lige finde nogle yderligere
informationer

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-10-11 21:37

On Sat, 15 Oct 2011 21:33:58 +0200, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

Hej Ib.

> [...]
>gelébatterier?. Og er det en man man kan sætte til et mc-batteri og lade
>det stå til hele vinteren?. Jeg kan ikke lige finde nogle yderligere

Det er store ord

Ja, den er beregnet til både syre og GEL batterier.
6/12 volt og ladestrøm 0,8 / 3,8 Amp max.
Jeg købte et par stykker sidste gang de var på tilbud.
De har siddet på diverse akkuer siden.
Alt fra bilbatterier til de 6 & 12 volt alarmbatterier jeg benytter på
mine veteranmaskiner uden starter.
Bekendtskabet med de to har fået mig til at købe nogle flere

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-10-11 10:11

> [...]
> http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_11610.htm
> ...og nej jeg har ikke aktier i Lidl Stiftung AG ;-(

Er det et aktuelt tilbud?

Mvh. Martin

Fra : Leif

Dato : 17-10-11 15:13

"Martin Sørensen" <demolition@laxity.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Er det et aktuelt tilbud?
>
> Mvh. Martin

Jep - hentede en i går......
/Leif

Fra : Martin Sørensen

Dato : 17-10-11 18:36

> Jep - hentede en i går......

Ok, lyder godt. Jeg kunne bare ikke finde frem til tilbuddet fra forsiden..

Må vist hellere se om den lokale Lidl også skulle have en liggende.

--
Mvh. Martin

Fra : Leif

Dato : 17-10-11 21:00

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i meddelelsen

> "Martin Sørensen" <demolition@laxity.dk.invalid> skrev i meddelelsen

> Jep - hentede en i går......
> /Leif
Virker efter hensigten, fik lige et gammelt batteri op igen.

Bare pudsigt at der på sidste side af den danske del af vejledningen
står *at der er 3 års garanti på denne donkraft*..........

/Leif

Fra : frølårsraketten

Dato : 18-10-11 14:14

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev
> Bare pudsigt at der på sidste side af den danske del af vejledningen
> står *at der er 3 års garanti på denne donkraft*..........

Jeg har endnu ikke set en brugsanvisning uden fejl, når dimsen er produceret
i Kina.

Har lige modtaget en termostat med ugeur, og i vejledningen er overskriften:
Weely Programming thermostat.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Bill C.

Dato : 26-10-11 21:49

"frølårsraketten" <pixel@debie.dk(fjern "ixel")> skrev i en meddelelse

> "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev
>
> Jeg har endnu ikke set en brugsanvisning uden fejl, når dimsen er
> produceret

Danskerne er heller ikke udenfejl. Sidste uges DBA havde en "Yamaha Worrier"
til salg

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-10-11 17:35

> Jep - hentede en i går......

Så fik jeg også lige hentet to styk og der var mange tilbage (i Herlev).

--
Mvh. Martin

Fra : Armand

Dato : 18-10-11 19:13

Den 17-10-2011 11:11, Martin Sørensen skrev:

> Er det et aktuelt tilbud?
>
> Mvh. Martin

Nåeh jo - Nogle havde måske alligevel opdaget dit kiks

--
Armand.

Fra : Per Frederiksen

Dato : 18-10-11 18:46

Den 15-10-2011 19:52, frølårsraketten skrev:
> ...til 111 kr. Den goe gamle men i en ny indpakning. Min har nu fungeret i
> 5-6 år.
>
> http://www.lidl.dk/cps/rde/xchg/lidl_dk/hs.xsl/index_11610.htm

Fra den 26/10 er det også ALDI's tur til at sælge opladere.....
http://aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_43/OFF10.SHTML

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-10-11 22:53

Per Frederiksen:
> Fra den 26/10 er det også ALDI's tur til at sælge opladere.....
> http://aldi.dk/OFFER_DK_MI/OFFER_43/OFF10.SHTML

"Biloplader til: Surprice! Bil!" ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Frederiksen

Dato : 18-10-11 23:59

Den 18-10-2011 23:53, Hans Paulin (6310) skrev:
> Per Frederiksen:
>
> "Biloplader til: Surprice! Bil!" ;)

Praktisk oplader til alle 6/12 V bil-/motorcykelbatterier til: BIG
surprice både bil og motorcykel.....
Men det kræver jo at man lige skimmer lidt længere ned i teksten.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-10-11 09:28

Per Frederiksen formulerede onsdag:
> Men det kræver jo at man lige skimmer lidt længere ned i teksten.

Det var mere dobbeltkonfekten i overskriften der p*ssede mig af; er
godt klar over at apparatet har flere muligheder end bilopladning :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per Frederiksen

Dato : 19-10-11 16:01

Den 19-10-2011 10:27, Hans Paulin (6310) skrev:
> Det var mere dobbeltkonfekten i overskriften der p*ssede mig af; er godt
> klar over at apparatet har flere muligheder end bilopladning :)

GRIN..... Den havde jeg slet ikke set.....
Men så er man da sikker på at kunden ved hvad de køber.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-10-11 09:46

Følgende er skrevet af Per Frederiksen:
> Men så er man da sikker på at kunden ved hvad de køber.

Hæ hæ ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Henrik Jensen

Dato : 20-10-11 10:06

> Det var mere dobbeltkonfekten i overskriften der p*ssede mig af; er godt
> klar over at apparatet har flere muligheder end bilopladning :)

Sikkert en komputer der har oversat teksten.
Minder mig lidt om dengang vi skulle have nyt køkken, og ved montering af
det intregrerbare køleskab kunne man læse af den "lange gummiliste" skulle
monteres for oven, Efter nogen tid hvor man ikke kunne få listen til at
passe og man så læser lidt videre i monteringsanvisningen kan man se at den
liste som "var endnu længere" skulle monteres for neden.
Samt til ovnen var der en kogebog med, og i denne var der en opskrift på en
kage hvor der bla. skulle bruges "2 paller husblas". Velbekomme.

Henrik

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-10-11 22:26

Henrik Jensen kom med denne ide:
> Sikkert en komputer der har oversat teksten.

"
Brugsvejledning
VIGTIGT! LÆS DETTE FØR DE BRUGER DERES NYE APPARAT:

Tillykke! De har købt et meget fint apparat, som De burde kunne
afbenytte uden problemer i flere tusinde år, bortset fra at De
utvivlsomt vil ødelægge det på en typisk fladpandet forbruger-facon.
Derfor beder vi Dem om:

VÆR FOR GUDS SKYLD RAR AT LÆSE DENNE INSTRUKTIONSBOG FØR DE PAKKER
APPARATET UD. DE HAR ALLEREDE PAKKET DET UD, IKKE? DE PAKKEDE DET UD,
OG
SATTE DET I KONTAKTEN OG TÆNDTE FOR DET OG PILLEDE VED KNAPPERNE, OG NU
SIDDER DERES BARN, DET SELVSAMME BARN SOM ENGANG PROPPEDE EN
MEDISTERPØLSE I VIDEOMASKINEN OG TRYKKEDE PÅ FREMADSPOLING, DETTE BARN
SIDDER OGSÅ OG PILLER VED KNAPPERNE, IKKE SANDT? VI BURDE BARE SMADRE
DISSE APPARATER PÅ FABRIKKEN FØR VI SENDER DEM AFSTED, ER DE KLAR OVER
DET?

Om forladelse. Vi bliver bare en anelse skøre fordi vi altid får
"defekte" apparater retur, hvor det viser sig at forbrugeren
uforvarende
"kom til" at bade apparatet i syre i seks dage. Så når vi skriver disse
instruktioner, formoder vi at Deres knold er fyldt med døde insekter,
men vi mener det ikke personligt. OK? Lad os nu tale om:

1. UDPAKNING AF APPARATET. Apparatet er indpakket i skumplast for at
beskytte det mod afsendelsesfolkene, som ikke ved noget bedre end at
stikke spyd i udgående kasser.

VÆR VENLIG AT KONTROLLERE INDHOLDET GRUNDIGT FOR FLÆNGER OG FOR IDA
MARIA DÅREBÆKS FORLOVELSESRING, SOM HUN MISTEDE I SIDSTE UGE, OG HUN
TROR DET MÅSKE VAR MENS HUN PAKKEDE APPARATER.

ADVARSEL: DE MÅ ALDRIG, ALDRIG NOGENSINDE SMIDE INDPAKNINGEN VÆK,
HVERKEN ÆSKEN ELLER NOGEN AF DE SMÅ BØNNE-FORMEDE STYKKER SKUMPLAST.

Hvis De forsøger at returnere apparatet til butikken, og De mangler
bare
en enkelt lille skumplast-bønne, vil de butiksansatte grine ad Dem på
samme isnende måde som Stalin, da han underlagde sig Østeuropa.

Bortset fra apparatet, burde æsken indeholde:
Otte små papirlapper hvor der står "ADVARSEL".En lille plastikpakke
indeholdende fire 5/17-tommers rapsfiber-kordelstropper og to
snubnæsede
3/8-tommers godsvognsrejer.

DE SKAL SELV ANSKAFFE: En matrix-skruetrækker og tyve kilometer
sporvognskabel.

HVIS NOGET AF INDHOLDET MANGLER ELLER ER BESKADIGET: Da bør De STRAKS
sige til Deres ægtefælle: "Margrethe, ved du hvorfor ingen kan lave en
bil som kan klare turen til bageren uden at behøve et større
serviceeftersyn? Fordi der ikke er nogen ansvarlighed længere; derfor!"

ADVARSEL: Vi formoder selvsagt at Deres ægtefælle hedder Margrethe, og
ikke Peter.

2. TILSLUTNING AF APPARATET Apparatets el-stik repræsenterer den sidste
nye forskning fra el-industriens Stik-Mutations Gruppe, som i deres
fortsatte bestræbelser på at forhindre forbrugere i at trække skadelig
strøm til deres apparater har udviklet Det Trebenede Stik, dernæst Det
Trebenede Stik Hvor Ét Ben Er Større End De Andre. Dette apparat er
udstyret med det revolutionerende nye Stik Hvis Ben Består Af Seks Små
Religiøse Statuetter Lavet Af Chokolade.

FORSØG IKKE AT SÆTTE DET I KONTAKTEN!

Læg det nænsomt på gulvet nær en stikkontakt, hold det væk fra sollys,
og rengør det ugentligt med en fugtig klud.

ADVARSEL: NÅR DE LÆGGER STIKKET PÅ GULVET, SÅ HOLD IKKE EN SPIDS
GENSTAND I DEN ANDEN HÅND OG FALD OVER LEDNINGEN OG STIK DERES ØJE UD,
DA GARANTIEN DERVED VIL BORTFALDE.

3. AFBENYTTELSE AF APPARATET

ADVARSEL: VI FREMSTILLER KUN DEN NYDELIGE DESIGNER-ÆSKE. APPARATETS
VIRKSOMME DELE FREMSTILLES I JAPAN. INSTRUKTIONERNE DERTIL ER BLEVET
OVERSAT AF FRU SIGRID PELSEBÆK FRA REGNSKABSAFDELINGEN, SOM IKKE RIGTIG
HAR VÆRET I JAPAN NOGENSINDE, MEN HUN HAR DOG DE FLESTE AFSNIT AF
"SHOGUN" PÅ VIDEO.

INSTRUKTIONER (oversættelse): For resultater som kan være de fineste,
er
vores anbefale at: ALDRIG hold disse to knapper to gange!! Bortset fra
batteriet. Tag dernæst (et-eller-andet) jordforbindelse kan forårsage
stor hændelse. Men alligevel. Hvis dette ikke er et besvær, sådan
rotation er meget vedligeholdelses handling, som venligst
(et-eller-andet) kabelpunkt fra tegning B.

4. GARANTI

Det skal hermed oplyses, at dette apparat, iberegnet men ikke undtaget
alle særlige dele deri, garanteres mod alle defekter, mangler og fejl,
som kan opstå fra nu og til torsdag eftermiddag kort før klokken to, i
hvilket tidsrum producenten - uden omkostninger fra ejerens side - vil
sende apparatet til reparationsfolkene, som vil krybe ud af deres huler
og påbegynde ritualer som vil rense apparatet for onde ånder. Garantien
dækker ikke den nydelige designer-æske. "

;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : John

Dato : 21-10-11 13:51

Hans Paulin (6310) formulerede spørgsmålet:
> Henrik Jensen kom med denne ide:
>
> "
> Brugsvejledning
> VIGTIGT! LÆS DETTE FØR DE BRUGER DERES NYE
> APPARAT:

*LOL*

Minder mig om Samsung mobiltelefoners manual eller
instruktion, hvor de gør opmærksom på at man ikke
må gøre telefonen fugtig for så er der ingen
garanti.

Når man sender telefonen til rep under garantien
får man standartsvar "telefonen har været i kontakt
med vand"

Har prøvet det med min og sønnens telefon, og har
hørt det fra andre også.

ps har ikke Samsung mere B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk / www.wp-theme.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 22-10-11 18:09

John har bragt dette til verden:
> har ikke Samsung mere B-)

SE styrer for vildt!

Plumpede min W800i i l*kummet engang uden at den døde1

Hans
www.zofiaoghans.dk