Apropos klaphatte - her er sidste uges
Fra : Leif

Dato : 15-10-11 19:34

Fredag i sidste uge - på vej nordpå til den nye gigantiske
elbutik i Viborg. Kommer til den 2-sporede rundkørsel,
hvor Vejlevej møder Aarhusvej og bliver til Ringvejen.
Pæn trafik i begges spor nordpå. Kommer i det venstre.

Holder pænt tilbage for en enkelt personbil, der kommer
rundt i indersporet. Fortsætter ind bag ham, og ud igen
noget bag ham. Pludselig bremser han op, jeg er ikke tæt
på, men vil så tage det højre spor, hvor der er plads nok til
mig, men det gør han så også, hvorefter jeg undviger tilbage
til venstre igen, det gør han så også og bremser igen lidt op.

Hmm - mystisk, min passager, der også har kørekort,
udbryder - hvad fanden laver han? Hmm en ung mand.
Den anden bilist altså..

Han trækker så ind i højre spor, og viser sin langemand
frem i voldsomme bevægelser op og ned osv.
Hans passager - en ung kvinde - ser lidt forbløffet ud.

Vi er nu nået hen til afkørsel ind mod centrum, hvor
han forsvinder, inden jeg når at følge efter - åhh hvor
ville jeg gerne have hørt, hvad han havde gang i.

Han kan sikkert ikke lige være stået op - kl. henad 13..
Men særlig vågen var han vist ikke, for så havde han ikke
placeret sig til venstre, når han ville til højre lidt senere.
Eller også blev han bange, da han opdagede, jeg ville
høre lidt til hans kørsel og så min passagerer var i XXL
størrelse...

Mvh, Leif
Der også ønsker et smart videokamera til jul samt en
hjemmeside, hvor sådanne film kunne lægges ud.

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 18-10-11 20:55

Leif wrote:
> [...]
> han forsvinder, inden jeg når at følge efter - åhh hvor
> ville jeg gerne have hørt, hvad han havde gang i.

Så skulle du have set den (cikane)kørsel jeg så en taxa lave på
motorvejen syd for Skærup, der hvor den deler sig mod Kolding og
Fredericia, for et par måneder siden.

Jeg så ikke hvordan det startede men en tysk indregistreret autocamper
på ved mod Fredericia må have påkaldt sig taxaens opmærksomhed ved at
ligge i venstre vognbane på det 3-sporede stykke (bitte einordnen - læg
dig i den rigtige vognbane til afkørslen), for efterfølgende lå taxaen
decideret foran autocamperen og spærrede så den ikke kunne komme forbi,
om det var i venstre eller højre vognbane. Modbydeligt at se på..
Og til sidst blev rakettes skudt af og taxaen forsvandt i rasende fart
imod Fredericia.

/Lars