Nogen gange virker det
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-10-11 21:29

...........partikelfiltre på dieselbiler og lastbiler og busser og og og.

Hvad fanden hjælper det i det store billede når det her er dagligdags
drift andre steder?
http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90&feature=related

Bevares der er rigtigt meget gods med og det går lidt op af bakke,
meeeeeen - det burde kunne gøres lidt mindre sort.....Eller er det bare
mig?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : Henning

Dato : 14-10-11 22:26

On Fri, 14 Oct 2011 22:29:01 +0200, "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>..........partikelfiltre på dieselbiler og lastbiler og busser og og og.
>
>Hvad fanden hjælper det i det store billede når det her er dagligdags
> [...]

Hvad hjælper partikelfiler o.lign, når Mærsk forurener lige så meget som 9 milliarder personbiler!!!
http://ing.dk/artikel/85460-maersk-udleder-lige-saa-meget-svovldioxid-som-ni-milliarder-biler

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-10-11 23:09

Henning skriver:

> Hvad hjælper partikelfiler o.lign, når Mærsk forurener lige så meget som 9 milliarder personbiler!!!
> http://ing.dk/artikel/85460-maersk-udleder-lige-saa-meget-svovldioxid-som-ni-milliarder-biler

Transporterer de mere eller mindre gods end 9 milliarder personbiler
kunne have gjort?

Fra : .J.S...

Dato : 14-10-11 23:13

"Klaus D. Mikkelsen" wrote in message

[...]

Partikelfiltre giver mening da det handler om at forbedre lokalmiljøet, og
derfor er det også lidt underordnet hvor meget et tog oser i rusland.
CO2 snakken er derimod noget globat som danmark ikke kan ændre alverden på,
så det handler blot om at vores glorie skal skinne mere end de andres. Skidt
med at man lige så godt kunne skovle pengene i havet, det skal blot føles
godt.

Fra : Svend

Dato : 14-10-11 23:19

> [...]

>Bevares der er rigtigt meget gods med og det går lidt op af bakke,
>meeeeeen - det burde kunne gøres lidt mindre sort.....Eller er det bare

Det er bare dig der ikke kender de officielle tal for Ruslands
luftforurening, Rusland er det land i verden der forurener mindst.
Så det er helt sikkert uskadelige sorte stoffer man ser, udledt for
at hjælpe med at finde toget, hvis det nu skulle blive væk.

/Svend

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 15-10-11 02:27

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen

[...]

===
Er det kun mig der får Klaus´s beskeder i en ny tråd hver gang han skriver?

Det er kun Klaus´s beskeder jeg har problemer med ..
--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-10-11 09:12

Per H. Kristensen udtrykte præcist:
> Er det kun mig der får Klaus´s beskeder i en ny tråd hver gang han skriver?

Jeg har ingen problemer af dén art.

Hent måske en rigtig newsreader, fx. MesNews:

http://lexinfo.dk/MesNews/

> Det er kun Klaus´s beskeder jeg har problemer med ..

;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-10-11 16:54

Per H. Kristensen skrev den 15-10-2011:
> Er det kun mig der får Klaus´s beskeder i en ny tråd hver gang han skriver?
>
> Det er kun Klaus´s beskeder jeg har problemer med ..

De bliver fint i tråden her, med MesNews.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]