Outlook 2007
Fra : emjeppesen

Dato : 13-10-11 14:07

Jeg har problemer med at bestemme, hvilken font og hvilken størrelse,
jeg ønsker at bruge i mails.
Hver gang, jeg ændrer det har programmet glemt det til næste gang.
Hvordan gemmer jeg som ny standdardskabelon for meddelelser?

Hilsen emj

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-10-11 20:32

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> [...]
> Hver gang, jeg ændrer det har programmet glemt det til næste gang.
> Hvordan gemmer jeg som ny standdardskabelon for meddelelser?

Funktioner - Indstillinger - Postformat - Brevpapir og Skrifttyper.

Kurt

Fra : emjeppesen

Dato : 13-10-11 21:10

Kurt B. Andersen skrev:

>Funktioner - Indstillinger - Postformat - Brevpapir og Skrifttyper.

Tunind tak. Jeg har siddet og rodet med typografier, og det virkede
fint, bortset fra at selv om jeg gemte som standard med med
skriftstørrelse 12 og i alle dokumenter, så nægtede kræet at ændre
størrelsen fra 11 til 12.

Hilsen emj