Attn.: BeeJay
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-10-11 20:19

Nu er den lille ny kommet hjem.

Jeg kan straks sige, at du næste gang du køber bil, skal have i
tankerne, at askebæger og elektrisk antændingsapparat for rullet
tobak, er fuldstændigt og aldeles standardudstyr på en KIA Cee´d SW.

Jeg ville ikke undlade at nævne det, da jeg ved at det er en af dine
præferencer, når du skal tage slige store beslutninger.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : tom jensen

Dato : 12-10-11 20:36

skrev i meddelelsen news:0qpb97hqm51phof82epjngp8qie57c0i2v@4ax.com...

[...]

tillykke med den folmer

mvh tom

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-10-11 22:32

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ville ikke undlade at nævne det, da jeg ved at det er en af dine
> præferencer, når du skal tage slige store beslutninger.

Af hjertet tillykke med familietilføjelsen.

Den ser rigtig fin ud .... på Kia´s hjemmeside..

Jeg er nu gået hen og blevet afholdsryger og anvender ej mere brandbart
materiale.

Nu skal jeg kun sørge for, batteriet er fuldopladet og der er væske i
vattet.

Så kan jeg få noget nikotin i kadaveret og blæse damp..

Så beslutningen næste gang er let, potten skal leveres uden rygerpakke. Så
bliver der også igen råd til fabriksmonteret navigationsanlæg..

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 12-10-11 22:42

Den 12-10-2011 23:31, Bjørn J. skrev:
> anvender ej mere brandbart materiale

Stakkels dig.... ikke mere cognac!

Venligst
Mcwm - der ønsker Folmer tillykke med au... kiaen

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-10-11 22:59

"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Stakkels dig.... ikke mere cognac!

Nope, jeg er til overflod også på skrump ! ... ;)

Fra : Mcwm

Dato : 12-10-11 23:09

Den 12-10-2011 23:59, Bjørn J. skrev:
> Nope, jeg er til overflod også på skrump
FØJ! Og snart jul!

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-10-11 07:48

On Wed, 12 Oct 2011 23:59:03 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

>"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>Nope, jeg er til overflod også på skrump ! ... ;)

>--

Det var ligegodt sa......!!!!

Nu her hvor sylten, juleakkevitten og hvad har vi dukker op i
horisonten?

Der sætter jeg s'gu grænsen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-10-11 07:46

On Wed, 12 Oct 2011 23:42:01 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>Stakkels dig.... ikke mere cognac!

>--

Hvordan er det gået til, at du tror at du er sat i verden for at gøre
clivet surt for alle andre?

>--

>Venligst
>Mcwm - der ønsker Folmer tillykke med au... kiaen

>--

Pas nu på! Med det antal kilometer den fine KIA kører på literen,
har jeg pludselig råd til at køre til Sydsjælland og vippe dig én på
låget, hvis du bliver ved med at være fræk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 14-10-11 00:48

Den 13-10-2011 08:46, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Hvordan er det gået til, at du tror at du er sat i verden for at gøre
> clivet surt for alle andre?

Tror!?!?!

> Pas nu på! Med det antal kilometer den fine KIA kører på literen,
> har jeg pludselig råd til at køre til Sydsjælland og vippe dig én på
> låget, hvis du bliver ved med at være fræk.

Så tager du vel på samme tid den cognac Bjørn ikke VIL have? hehe

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-10-11 07:43

On Wed, 12 Oct 2011 23:31:53 +0200, "Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk>
wrote:

><folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

>Af hjertet tillykke med familietilføjelsen.

>--

Hjertelig tak for lykønskningerne.

>--

>Den ser rigtig fin ud .... på Kia´s hjemmeside..

>--

Det gør den også i det virkelige liv.

>--

>Jeg er nu gået hen og blevet afholdsryger og anvender ej mere brandbart
>materiale.

>--

Det samme er jeg. Tog en kold tyrker for ca. 1½ år siden, og har ikke
set røgen siden.

>--

>Nu skal jeg kun sørge for, batteriet er fuldopladet og der er væske i
>vattet.

>--

Det er da også vigtige opgaver.

>--

>Så kan jeg få noget nikotin i kadaveret og blæse damp..

>--

Det hedder vist ADHD i vore dage.

>--

>Så beslutningen næste gang er let, potten skal leveres uden rygerpakke. Så
>bliver der også igen råd til fabriksmonteret navigationsanlæg..

>--

Der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-10-11 22:51

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Jeg kan straks sige, at du næste gang du køber bil, skal have i
> tankerne, at askebæger og elektrisk antændingsapparat for rullet
> tobak, er fuldstændigt og aldeles standardudstyr på en KIA Cee´d SW.

Kan man ikke slippe for det?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-10-11 07:51

On Wed, 12 Oct 2011 23:50:33 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Kan man ikke slippe for det?

>--

Det véd jeg ikke, men jeg tror det ikke.

Folk uden rygrad, der ikke magter en kold tyrker, skal vel også have
aflæggeplads til nikotinplastre og hvad de ellers bruger af krykker.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-10-11 07:56

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Det véd jeg ikke, men jeg tror det ikke.

Når man bestiller et stykek WolkeFown, bestemmer man selm om der
skalvære klp over stikket, eller om man skal fjerne den der el-lighter,
når man skal bruge udtaget.

Med andre ord, rygerpakke koster 0 kroner og skal man bruge stikket til
en alder til mobiltelefon/GPS/whatever, er det lettere at der er en plap
hen over stikket, frem for at man skal til at have en cigarettænder til
at ligge og flyde et eller andet sted.

Klaus (Golf med rygerpakke og en Touran der er på vej på pension)
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk