Årets bil i Danmark 2012
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 12-10-11 20:15

Det kan man mene om, hvad man vil?

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1637946.ece

Man er i hvert fald ikke gået efter det outrerede, som man nogen gange
har gjort.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-10-11 22:34

<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man mene om, hvad man vil?
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1637946.ece
>
> Man er i hvert fald ikke gået efter det outrerede, som man nogen gange
> har gjort.

590.000 danske coronas for den lille spand...!..

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Mcwm

Dato : 12-10-11 22:44

Den 12-10-2011 23:33, Bjørn J. skrev:
> 590.000 danske coronas for den lille spand
Jo joh, men så følger der nødstrømsgenerator med til hjemmet.

Venligst
Mcwm

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-10-11 23:01

"Mcwm" <me@home.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jo joh, men så følger der nødstrømsgenerator med til hjemmet.

Så er da værd at overveje.

Står netop og mangler en Honda EU10IG til campingvognen.

Mon sådan en Kia må/kan trække min campingvogn ?

Fra : Mcwm

Dato : 12-10-11 23:08

Den 13-10-2011 00:01, Bjørn J. skrev:
> Mon sådan en Kia må/kan trække min campingvogn
K.I.A Kan Ikke Anbefales!

Venligst
Mccwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 13-10-11 11:43

On Thu, 13 Oct 2011 00:07:47 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>K.I.A Kan Ikke Anbefales!

>--

Kan Imponere Alle!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 14-10-11 00:53

Den 13-10-2011 12:42, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Kan Imponere Alle!
Ja da, den kan nogen gange køre!

Nå, jeg skal passe på, hvad jeg siger, måske det er mig der sidder i
sådan en en dag. Den M5 jeg kiggede på blev bortført!

http://www.bt.dk/krimi/monster-bmw-roevet-fra-forhandler?minby=koebenhavn-k

Venligst
Mcwm

Fra : Henrik B.

Dato : 13-10-11 14:01

> skrev i meddelelsen news:llpb979k262dkmru7051p1fr4pli1gqo4t@4ax.com...
>
> Det kan man mene om, hvad man vil?

Ja, f.eks. at tilten ikke er en skid værd! Den gives udelukkende for
teknikkens skyld - ikke for bilens.

--
S till
A live