Så langt er nogle med fleksible instrument~
Fra : Henrik B.

Dato : 12-10-11 07:23

Cadillac er kommet pænt langt, med fleksibel og tilpasningsvenlig
instrumentering - ja nærmest som på en smartphone:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oRg0n5f5zIE

--
S till
A live

Fra : Finn Guldmann

Dato : 12-10-11 07:55

Den 12-10-2011 08:22, Henrik B. skrev:
> Cadillac er kommet pænt langt, med fleksibel og tilpasningsvenlig
> instrumentering - ja nærmest som på en smartphone:
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oRg0n5f5zIE

Jeg tror de skal starte med omkring 10% af de funktioner. Og så lade
resten komme som opgraderinger over et år eller to.

Hvis folk pludselig sidder med alle de viste muligheder, vil en stor del
af dem nok ende i grøften. Der vil ikke blive opmærksomhed til overs til
at tage sig af trafikken.

Fra : KASO

Dato : 12-10-11 08:19

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hvis folk pludselig sidder med alle de viste muligheder, vil en stor del
> af dem nok ende i grøften. Der vil ikke blive opmærksomhed til overs til

Det kan jo gøres på mange måder. I min Grand Scénic er der også en lang
række muligheder for at tilpasse instrumentbordet, vælge layout etc.
("instrumentbordet" er som i Cadillac'en blot en LCD skærm) - men langt de
fleste muligheder er kun tilgængelige, når bilen holder stille - netop for
at undgå at folk mister opmærksomheden under kørslen. Jeg vil tro, at
Cadillac har haft samme overvejelser....
Meget af det viste er jo fra lydanlæg og navigation - som folk i forvejen
betjener under kørslen (med større eller mindre held....).

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-10-11 05:50

On 12 Okt., 08:22, "Henrik B." <saab9-5@_nospam_stofanet.dk> wrote:
> Cadillac er kommet pænt langt, med fleksibel og tilpasningsvenlig
> [...]

Det er vel meget almindeligt i klassen over husholdning ?

http://www.youtube.com/watch?v=YTc3H9b713Y

MVH Leo