MS Windows
briani 27239
Installations-problem
Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 12-10-11 15:05

Jeg har lige købt Corel Paint Shop Pro X4 download version, men har et
problem med installationen - den tager kun ca. 30 sekunder, og slutter
med "succesfully installed". Installationsmappen fylder herfter kun 42
mb (burde fylde min. 1 gb). Jeg har prøvet med AV/firewall slået fra
samt i clean boot, foruden adskillige gendownloads.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig videre - jeg har været i kontakt
med Corel's support de seneste dage, men føler at de også er lost.

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 12-10-11 15:06

Skulle måske lige oplyse at det er på Windows 7 Ultimate 64 bit.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 12-10-11 15:12

On Wed, 12 Oct 2011 16:05:20 +0200, Capt'n Tailstriker
<kadoriv@hotmail.com> wrote:

> [...]
>problem med installationen - den tager kun ca. 30 sekunder, og slutter
>med "succesfully installed". Installationsmappen fylder herfter kun 42
Tøm alt cache i din(e) browsere og prøv at downloade install
programmet igen, hvis du har en anden browser installeret så prøv at
downloade med det istedet for.

/Hans

Fra : Capt'n Tailstriker

Dato : 12-10-11 15:14

Hmm...jeg bruger Internet Download Manager