Yez yez, that can good be done ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-10-11 17:42

http://tinyurl.com/3c6gu2z
A spezial reklame for vores new udenrigsminister

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-10-11 18:58

Den 10-10-2011 18:41, Per Beer Hansen skrev:
> http://tinyurl.com/3c6gu2z
> A spezial reklame for vores new udenrigsminister

MB ønsker åbenbart ikke at levere underigsministerbilen.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-10-11 19:14

>"Finn Guldmann" skrev i meddelelsen
>
>MB ønsker åbenbart ikke at levere underigsministerbilen.

Ham Mr. Sleepvalley er vel også mere til de engelske fuldblodsbiler.
Mener at kan huske, at han kørte Rover 820, eller noget lignende engang.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Leo Jensen

Dato : 10-10-11 12:29

On 10 Okt., 20:14, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> Ham Mr. Sleepvalley er vel ogs mere til de engelske fuldblodsbiler.
> Mener at kan huske, at han k rte Rover 820, eller noget lignende engang.
>
> --
> Mvh Perwww.perbeer.dk- Motorsport
> Noget for pladesmeden:http://www.youtube.com/results?search_query=perbeer+crash&search_type...

Rover 620 Ti

http://politiken.dk/indland/ECE383449/soevndals-rover-sat-til-salg/

Jeg er ret sikker på at MB ikke er hans førstevalg, uanset om han selv
skulle få lov at vælge eller om regeringens rådgivere skal bestemme.

Leo

Fra : Finn Guldmann

Dato : 10-10-11 22:53

Den 10-10-2011 20:29, Leo Jensen skrev:
> [...]
> Jeg er ret sikker på at MB ikke er hans førstevalg, uanset om han selv
> skulle få lov at vælge eller om regeringens rådgivere skal bestemme.

Så er det måske en omgang sure rønnebær?