MyHeritage.com ???
Fra : pm

Dato : 10-10-11 18:18

Nogen med erfaring fra dette skægtstræ firma MyHeritage.com??
Sendte for sjov en del oplysninger til dem..det lød lovende.
Efterfølgende har jeg ud fra en del hendvendelser kun mødt een der paasede
ind,
Nu har jeg modtaget en mere i dag med et match, der dækker begge siderne fra
min mor og far
hvilket er ret usandsynligt at skulle matche med andre
Da mine aner overstiger det gratis antal poster, tilbyder man opdatering til
rabatpriser.
Jeg synes det ser lidt for tænkt ud. Nogen med viden/erfaring med
MyHeritage.com ???
PM

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-11 22:11

On Mon, 10 Oct 2011 19:17:54 +0200, "pm" <pz98@teliamail.dk> wrote:

> [...]
>rabatpriser.
>Jeg synes det ser lidt for tænkt ud. Nogen med viden/erfaring med

Jamen det da ligesom en bank f. eks. de vil gerne ha' dine penge
forstå det som du vil.

agge

Fra : baskholm

Dato : 11-10-11 03:24

On 10 Okt., 19:17, "pm" <p...@teliamail.dk> wrote:
> Nogen med erfaring fra dette sk gtstr firma MyHeritage.com??
> Sendte for sjov en del oplysninger til dem..det l d lovende.

Jeg har selv forlængst slettet enhver forbindelse til det foretagende;
prøv i stedet den gratis private tjeneste, L. K. Lundins gedcomp:
gedcomp@lklundin.dk der sammenligner brugeres filer og sender besked
om sammenfald.

)) Børge

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 11-10-11 21:06

> [...]
> til rabatpriser.
> Jeg synes det ser lidt for tænkt ud. Nogen med viden/erfaring med

Hej PM

Jeg har betalt for programmet i over et år nu, og har fundet rigtigt mange
aner, fra andres slægtstrær og igennem programmets forskellige søgnings
muligheder, så jeg er godt tilfreds.

Det skal siges at jeg ikke har prøvet andre programmer, og dermed ikke ved
om programmet er godt i forhold til andre slægtsforskningsprogrammer.

mvh

Jens R

Fra : pm

Dato : 12-10-11 15:09

[...]

Hej Jens
Jeg er 9 ud af 10 gange stødt på enten totalt ikke matchende,
eller match der var identiske med mine aner og ikke een oplysning mere
Tror jeg har fået 2 reelle match.....
Senest har jeg en Jens Christensen som her matches med 80 % sikkerhed til en
Jens Christian Christensen...alle andre oplysninger mangler
Jeg tror gerne der findes "nåle" i høstakken
pm

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 18-10-11 12:50

Den 10-10-2011 19:17, pm skrev:
> Nogen med erfaring fra dette skægtstræ firma MyHeritage.com??

> Jeg synes det ser lidt for tænkt ud. Nogen med viden/erfaring med
> MyHeritage.com ???

Jeg bruger MyHeritage.com dagligt.

Både siden hvor slægtstræet ligger, samt det program, Family tree
builder, der medfølger, hvor man kan lægge sin familie ind.

Nu ved jeg ikke, hvor mange personer _du_ har liggende, og hvor mange
oplysninger du har om disse.

Jeg har selv omkring 30.000+ liggende, og får dagligt omkring 10-20
mails, angående personer (fra 2 - 500) der "matcher", det er ikke alt
der stemmer, der kan også være forskellige stavemåder, årstal med
videre, og selvfølgelig også nogen der slet ikke passer. Men mange
gange, er der også oplysninger om netop de personer man mangler for at
fylde huller ud i træet, samt personer man ikke vidste hørte til.

Ind i mellem er man også heldig at finde familie/slægt steder hvor man
mindst venter det.
Jeg har selv en, som jeg troede kom fra Polen eller deromkring, men som
viste sig at stamme fra Rusland.

Kommer man længere ud og tilbage i omkredsen af "slægten", finder man
måske ud af at der er grene i træet, der rækker ud over landets grænser,
jeg har selv fundet forbindelser til Argentina, Australien, Tyskland,
Holland, Norden, USA, Canada med flere.

Håber dette gav lidt viden om MyHeritage.com

--
Ib K. Jensen :: www.ibkjensen.org
Only a Genealogist regards a step backwards as progress.

Fra : pm

Dato : 19-10-11 21:56

"Ib K. Jensen" skrev i meddelelsen

Den 10-10-2011 19:17, pm skrev:
> [...]

--
Ib K. Jensen :: www.ibkjensen.org
Only a Genealogist regards a step backwards as progress.

Tak for info...jeg har kun ca 2000 men oplevet det samme...tygger videre og
vil MÅSKE lige prøve -))
pm